Fitnessen naast kls

mattvanwyk

New member
Ik heb gekeken naar fitness clubs nabij de kls.
Ik heb er enkele gevonden maar die zijn toch redeljik prijzig vind ik. 40 euro's voor onbeperkte toegang per maand en 30 euro voor 1 malig per week per maand.

Zijn er meer studenten bij de kls die naast de studie ook daar fitnessen?
 
Toen ik op de KLS zat (wel paar jaren geleden) was ik lid van http://www.bodyfitharen.nl/, is zo'n 8 km van de KLS, ik ging er altijd op de fiets heen dan was ik al warm als ik daar arriveerde. Was niet heel groot maar wel relatief goedkoop, prijzen staan op hun site, ze gaven toendertijd ook nog korting voor KLS'ers.
 
prachtig :) die korting voor kls studenten.

Dat is 15 euro goedkoper. dan wordt het zeer interessant. Kdenk dat dat er wel afkan maandelijks.
 
Ik heb gekeken naar fitness clubs nabij de kls.
Ik heb er enkele gevonden maar die zijn toch redeljik prijzig vind ik. 40 euro's voor onbeperkte toegang per maand en 30 euro voor 1 malig per week per maand.

Zijn er meer studenten bij de kls die naast de studie ook daar fitnessen?

Kan aan mij liggen, maar ik vind dit niet zo duur opzich. Ik betaal op dit moment 125 euro voor 3 maanden, ofwel zo'n 42 euro per maand. Kan natuurlijk niet in de sportschool kijken waar jij het over hebt, maar bij mijne is het elke cent waard.

Je kunt natuurlijk ook zelf wat dumbells en een bankje kopen, dan kost het je nog minder per maand. Kan je trainen wanneer je wilt. Niet dat dat natuurlijk 'fitness' volledig omvat, maar met dumbells kun je al aardig wat oefeningen doen.
 
Ik mag waarscheinlijk in september beginnen op de KLS en vroeg me af welke sportschool het dichtst bij de kls ligt. IK moet namelijk op die fiets gaan en dan is het dus het handigst als ik niet zo ver hoef te fietsen.
 
Ik zit bij sportrade. Heel dicht bij de KLS, fiets denk ik hooguit 10 minuten maar je kan altijd wel met iemand meerijden die een auto heeft. Verder kost ie 40 euro per maand en dan kan je onbeperkt gaan, maar dat is ie ook zeker waard. Net nieuw. Allemaal nieuwe apparaten, ruim en mooi ingericht en sauna + turksstoombad. Heerlijk en bevalt prima.
 
Ik mag waarscheinlijk in september beginnen op de KLS en vroeg me af welke sportschool het dichtst bij de kls ligt. IK moet namelijk op die fiets gaan en dan is het dus het handigst als ik niet zo ver hoef te fietsen.

Dit is wel zo tegenstrijdig he, dan wil je gaan fitnessen maar fietsen ho maar.
 
Bedankt dat lijkt me dan indd de beste oplossing.

Dit is wel zo tegenstrijdig he, dan wil je gaan fitnessen maar fietsen ho maar.

Hoezo ik ga toch op de fiets? Bovendien heb ik met naar de sportschool gaan een doel namelijk gespierder worden, van fietsen wordt je niet gespierder daar moet je krachtoefeningen voor doen, een kleine afstand fietsen is wel goed als warming up maar 8 km vind ik dan weer overdreven. Daar komt ook nog eens bij dat ik verwacht dat ik niet al te veel vrijetijd zal hebben aangezien ik gehoord hebt dat het veel werken en leren is dus om al een uur aan fietsen te besteden liever niet.
 
Bedankt dat lijkt me dan indd de beste oplossing.



Hoezo ik ga toch op de fiets? Bovendien heb ik met naar de sportschool gaan een doel namelijk gespierder worden, van fietsen wordt je niet gespierder daar moet je krachtoefeningen voor doen, een kleine afstand fietsen is wel goed als warming up maar 8 km vind ik dan weer overdreven. Daar komt ook nog eens bij dat ik verwacht dat ik niet al te veel vrijetijd zal hebben aangezien ik gehoord hebt dat het veel werken en leren is dus om al een uur aan fietsen te besteden liever niet.

Whehehe, hard werken en leren op de KLS!!
 
Voor de afwisseling soms links als dat beter uit komt, ligt er natuurlijk aan of je links of rechts zit als je vliegt
 
Ik mag waarscheinlijk in september beginnen op de KLS en vroeg me af welke sportschool het dichtst bij de kls ligt. IK moet namelijk op die fiets gaan en dan is het dus het handigst als ik niet zo ver hoef te fietsen.

waarscheinlijk en op die fiets gaan? je levensbeschrijving hopelijk wel zonder spelfouten ingeleverd?
 
ach ja tijd is geld he:p mag hopen dat een vlieger zich daar op richt. bovendien heb ik last van dyslexie dus in mijn post zitten vast nog wat foutjes maar he boeiend als ik maar kan vliegen toch:p en mijn vragen hier kwijt kan. Leuk je hier te ontmoeten trouwens, ik begin ook in september dus dan zijn we klasgenoten :).
 
Last edited:
Hey,

Ipv van fitnessen kunnen jullie ook komen hockeyen in een Heren team van HVA (Hockey Vereniging Assen). Wij trainen 2x per week, dinsdag en vrijdag, en evt zondag wedstrijd. Ik kan vast wel een korting op de contributie regelen!

http://www.hockeyassen.nl/
 
Back
Top