Whooooooops

ik denk dat je die pet net zoveel draagt als je stropdas... alleen als de baas in de buurt is ;)

ik heb wel gehoord dat petten ideaal zijn om toegangscodes voor crewrooms etc in op te schrijven, maar aangezien ik er geen heb: geen ervaring mee.

Als je echt lokaal wilt kopen moet je je brandweerkazerne in de dorp eens opbellen, die weten misschien nog wel een dealertje om de hoek.. Oja, bel geen 112, of 0900-TUIG, maar gewoon het nummer uit de telefoongids. Of zoek een werkgever die wel voor shirts betaald.
 
Ik schaam me dood met die achterlijke pet op :stapelge: Wij hebben dan ook nog een rondje om die gouden strepen. Heb ooit eens een discussie gehad met iemand op het tankstation die dacht dat ik brandweer was en geen piloot was. Hij geloofde niet dat ik piloot was! Pfff, ik altijd maar pochen met die uniformen in supermarkten, tankstations, kroegen, blijkt dat ik gewoon voor brandweerman word uitgemaakt :grijns:
 
Bij ons is de pet ook niet verplicht, als je er 1 wil moet je het trouwens zelfs kopen. Van de bijna 600 piloten zijn er dus maar 1 of 2 die een pet dragen.
 
Bij ons is de pet ook niet verplicht, als je er 1 wil moet je het trouwens zelfs kopen. Van de bijna 600 piloten zijn er dus maar 1 of 2 die een pet dragen.

Maar heel veel hebben hem wel thuis!
Bij mijn TQ groep was er niet een die hem niet bestelde.
Vind het ook wel leuk om toch zo'n ding te hebben, niet om op te doen maar puur omdat het wel leuk is voor later (verzameling van al je werkgevers :D, al heeft mijn huidige werkgever er geen).

Trouwens, volgens mij gaat de kwaliteit van uniformen behoorlijk achter uit.
Ik kan na bijna een half jaar m'n haren kammen als ik naar m'n broek kijk.... De shirts zijn goed qua boord maar zitten als zakken.... Koffers moeten we zelf kopen....
Schiet allemaal niet echt op.
Je moet beleefd zijn enz, enz, enz... Dit om als bedrijf zijnde een goede indruk te geven. Nou... laat ze ons dan ook eens fatsoenlijk aankleden!
 
Zeg Fish, hou es op, heb wel genoeg betaald voor het uniform, dunkt me zo.
En dan krijg je niet van dat mooie Italiaanse stofje, maar, nou ja, iets anders...

Oh kom op. Een mooie pet met "Low fares" op de voorkant geborduurd. Das toch prachtig?
 
Nieuwe easyjet uniform:

pet.jpg


BTW op de bovenkant van de pet staat reclame van europcar
 
Back
Top