De Airwork sticker.

De Airwork sticker.

  • Jawel! (goedkoop te bestellen bij Diana)

    Votes: 56 76.7%
  • Neen! (wat een stom idee zeg)

    Votes: 17 23.3%

  • Total voters
    73
327368127_6_ZTH-.jpeg


:D
 
Als je Airwork zo verticaal staat lijkt het net alsof er DHDEOD staat met een of ander raar teken aan het einde...

(DHEOD: De Hele Dag En Ochtend Dronken?)
 
En we moeten ook een speldje en een geheime handdruk lijkt me. Dan weet je meteen of je vandaag met Airworker vliegt.
 
Ik merk dat enkele mensen hier nogal eenzaam zijn op hun hotelkamer. Eikie's handdruk riep allerlei associaties op die ik heb moeten verwijderen om het niveau enigszins op peil te houden.

Indien er een sticker komt, dan draag ik uiteraard zorg voor distributie. We kunnen ongetwijfeld een systeem bedenken waarbij de sticker via het geheime Airwork netwerk verspreid wordt onder de volgelingen.

Ik vind Eikie behoorlijk goed op dreef, dus ik wacht op verdere suggesties en briljante ingevingen van anderen.
 
hahah, ja eenzame mensen en losse handjes :grijns:

sticker lijkt me een leuk idee!

Maar ik plak hem dan niet op mn koffer, weet direct het hele bedrijf dat ik diegene was die slecht over hun sprak :kiss:

Of het moet gewoon een geheime editie zijn, die alleen de Airworkers kennen (omdat ze hem thuis krijgen). Of een speciale editie voor de wannabees, leerlingen en beroeps. Zie het als een soort strepen :D
 
Zit je lekker aan de bar met n andere piloot gezellig te kletsen, kun je t goed met hem vinden. Vervolgens staat hij op en zie je de sticker op zijn koffer. Shit dat is die ******** van Airwork! Oh, misschien is aan de hand van Airwork bepalen hoe iemand is misschien toch niet zo slim dus..?
 
Als er zo'n sticker komt moet er wel een voorvouw inzitten, zodat je die sticker makkelijk van het papier kan halen anders is het zo'n gepiemel met dat ding en dat is vervelend en het plakt aan je vingers en dan plakt het niet goed op het opp. waar je het aan wilt plakken.
 
Ja, dat is wel erg mooi!!!
Moet het webadres dr alleen bij.
Knap werk.
Laten we dit eens echt gaan doen.....
Diana, wat vind je van het idee?
 
Ook al vind ik downburstX zijn toevoeging bijzonder goed gelukt, toch nog een contributie van ondergetekende:

2d6nu44.jpg
 
Back
Top