De Airwork sticker.

De Airwork sticker.

  • Jawel! (goedkoop te bestellen bij Diana)

    Votes: 56 76.7%
  • Neen! (wat een stom idee zeg)

    Votes: 17 23.3%

  • Total voters
    73

Overload

New member
Ok, komt U maar. Hoe ziet een Airwork Sticker er uit? (nee, je mag niet stiekum een variant op je klasse sticker gaan posten).
 
Iemand creatief hier? (En niks te doen)

En een mooi latijns motto van Art ofzo.
Iets van Qui scribit bis legit
 
Ik zal er morgen eens even aan gaan zitten. Ben morgen middag weer thuis, dan zal ik even achter Photofop springen. (niet dat ik zo creatief ben...)
 
Hahah, goed idee Overload!

Misschien met iets typerends voor Airwork? Een mooie chemtrail afbeelding wellicht? :grijns:
 
Er moet op zn minst een bank op.
Een aantal verschillende stickers met een quote van de maand erop misschien?
 
Grolsch_Logo.jpg
 
Heren,

Als jullie al een sticker gaan maken dan lijkt me het logo inderdaad het beste.

Strak! dat is het, en dan nog even het webadres er onder.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Helemaal top...ik zal morgen ook eens wat gaan photoshoppen!

Logo zelfs is opzich ook wel prima. Het idee is in ieder geval leuk!
 
Ja ja, dan lopen ze straks over Schiphol en een ieder kijkt elkaar aan met zo'n blik van, ons kent ons.

En slogan, "I wanna get high" lijkt me wat overdreven, zeker na de afgelopen LZ klucht kunnen we ook voor "How low can you go" opteren.


Maaruh heeft iemand Diana al benaderd en gevraagd of ze distributiecentrum wil spelen?
 
Ik kan echt niet wachten tot ik de airwork sticker op de palen van de skiliften in oostenrijk kan gaan plakken. Wat zullen die corpsballen/ kls'ers (een pot nat toch?) op hun neus kijken!!

Oh ja, en natuurlijk eentje op de achterruit van mijn auto. Weet iedereen dat er een echte piloot achter het stuur zit.

:biertje:
 
Ja ja, dan lopen ze straks over Schiphol en een ieder kijkt elkaar aan met zo'n blik van, ons kent ons.

En slogan, "I wanna get high" lijkt me wat overdreven, zeker na de afgelopen LZ klucht kunnen we ook voor "How low can you go" opteren.


Maaruh heeft iemand Diana al benaderd en gevraagd of ze distributiecentrum wil spelen?
Zoiets?

2i8err6.jpg


of

ok8j1t.jpg
 
We hoeven ook niet allemaal dezelfde, wat dachten jullie van zoiets:

3022cya.jpg


Aan te vullen naar behoefte...

Krijg je nog meer ons kent ons, lijkt me...
 
Back
Top