Airwork members location pics

Ik kan het NIET laten!:grijns:

Locatie van LZ
messy_desk_.jpg


De (ex)vrouw van LZ
MessyDesk.jpg


Sorry Diana:rolleyes:
 
2140809995_e0f5639315.jpg


Voorlopig de afgelopen 3 vrije dagen hier tegen op gekeken vanuit mn appartement. Vakantieplannen was/is main business nu.

SC

PS; iemand goeie tips voor safari Kenya/Tanzania
 
Hi shockcooling,

Wanneer wil je gaan? Now is the time, wij vertrekken zaterdag voor 3 dagen kamperen in de Masai Mara, de migratie is nu in volle gang. Ik kan je wel wat tips geven, stuur maar een pm. Ik vlieg je graag heen en weer, als je durft...

@flightcadet: wij hebben valet parking op ons werk, te weinig parkeerruimte dus alles moet dubbel geparkeerd. nairobi is inderdaad het juiste antwoord, de mall is het Sarit Centre.
 
Ah, eindelijk dan even tijd.
Heb het de afgelopen paar dagen een beetje druk gehad op Barbados met de Catamaran (aka. The BoozeCruize), snorkelen, duikcursus. Je kent het wel.............
En de komende week zit al weer behoorlijk vol, snorkelen, Catamaran (is expenseable als een maaltijd, we hebben de chief pilot overtuigd) nog wat duiklessen.........
Als dat zo doorgaat ben ik binnenkort toe aan vakantie
 

Attachments

  • P1040240.jpg
    P1040240.jpg
    52.7 KB · Views: 0
Weer even in Nederland en mijn USB kabeltje weer gevonden. Waar ik vorige week was:
hills.jpg


Waar ik deze week (weer) heen ga: Duitsland!
commute2.jpg
 
Hey The Flyer, goed gezien. Had het plaatje van internet geplukt. Hierbij dan een foto realtime! Ziet er toch al wat beter uit! :cool:
 
Back
Top