Who is the real Bond?!

En al bondauto de in vorige aangehaalde topics, roze mini,opel kadett,? Of toch iets meer klasse voor dit stel?een schitterende citroen "snoek" ? Heeft FD tenminste de ruimte achterin om de bondgirl "te beschermen".
 
Om mijn aantal posts te vergroten (LZ begint me namelijk in te halen) hier nog een discussiepunt:

Welke artiest gaat de titelsong voor z'n rekening nemen, en welke muziekgenre is hier geschikt voor?

1. Art op een stradivarius(gezien zijn levenservaring zal hij dat wel hebben geleerd van Antonio Stradivari zelf)

2. Ken FD niet, maar vind metal wel bij hem passen

3. LZ met een triangel en sambaballen?

4. ?????
 
LZ is natuurlijk de echte bond!

Ik denk eerder dat FD de titelsong zal gaan inzingen met een duet met de moeder der fora Barbara Streisand (oo zei ik echt Barbara Streisand, bedoel natuurlijk Diana :D) .

LZ is natuurlijk de echte bond, dus hij komt voorbij scheuren in de nieuwste auto van Q . Of wacht, LZ was toch een vrouw ?

In dat geval wordt het een Sara Brightman opening die 3 octaven hoog kan zingen en komt Diana met haar hertengewei (leuk gadget van Q) langs in haar minicooper....

Of heb ik alweer niet goed gelezen, LZ help me !
 
Dat lijkt wel erg veel op Tsjakka! Zulu...

laten we het maar bij Bond houden.

De originele Moneypenny (Lois Maxwell) heeft overigens eens verteld welke Bond haar het meeste beviel: Roger Moore. Sean Connery vond ze maar een naar geiten stinkende boer :p:

Zelf vond ik Roger Moore ook de beste Bond tot nu toe (hij was ook de acteur die Bond speelde in de eerste Bond films die ik zag, later pas zag ik de Connery films). De rest zijn kids, en Sean Connery vond ik ook maar een watje. Ken je de scene waarin een Vogelspin over zijn arm loopt? Je ziet de glasplaat o zo duidelijk! geen hart voor de zaak :p:
 
Dat lijkt wel erg veel op Tsjakka! Zulu...

De rest zijn kids, en Sean Connery vond ik ook maar een watje. Ken je de scene waarin een Vogelspin over zijn arm loopt? Je ziet de glasplaat o zo duidelijk! :

Alle "gevaarlijke" stunts c.q special effects zijn in die films goed zichtbaar,ha ha

Misschien had die spin wel vieze poten, en had Sean geen zin in een vieze arm?

Daniel Craig vind ik de meest "echte" Bond. Gewoon een normale vent en geen slick mannetje.

trouwens we kunnen wat mij betreft wel uitbreiden met "wie was de beste Bondchick" of voelt niemand hier wat voor?
 
Back
Top