4-8 tot en met 8-8

Jor,

Ik heb op mijn 17e ook de kls selectie niet gehaald. Baalde echt enorm, achteraf ben ik juist enorm blij dat ik nu pas (op mijn 24ste) doorben. Ik heb dalijk een hbo opleiding achter de rug en daarbij heb ik veel meer levenservaring.
 
Heey allemaal!
Helaas heb ik het ook niet gehaald. Dus nu ga ik eerst mijn studie (Pedagogiek) afmaken en daarna het proberen bij de NLS.
Veel succes allemaal,
gr, Jantina
 
Hey ChrisB,

Nog gefeliciteerd, weet je al wanneer het toelatingsgesprek is?

Jantina, jammer, maar goed dat je meteen verder kunt met je studie, niets verloren.

Groetjes,

Schwalbe
 
Hey Jor,

EPST is een goede keuze, helaas kan ik je niet meer vertellen over het selectietraject enz.

Succes en houd ons op de hoogte!

Groetjes,

Schwalbe
 
Hey allemaal,

Ik weet nu waarom ik ben afgewezen bij de KLS.
Wel moet ik zeggen dat ik een rand/twijfel geval was.
Ik werd o.a. afgewezen omdat ik twee vluchten slecht gevlogen heb, nog te lang koersafwijkingen liet staan en te grof corrigeerde. Ook had ik volgens mijn instructeur te veel positiefe zelfreflectie
Nu ben ik van plan eerst 4 jaar aviation studies te gaan doen (wat mij een hele leuke opleiding lijkt), om het dan over 4 jaar nog eens te proberen bij de KLS.
Wie heeft als eerst COVA? Of heeft al COVA gehad? Laat het even weten!
 
Hey Jor,

Aviation studies lijkt me een goede keuze. Houd je een band met vliegen en is zeker positief voor je eventuele tweede selectie over 4 jaar.

Ik heb morgen mijn gesprek met de COVA, evenals Brace4Impact. Ik laat het z.s.m. weten wat de uitslag is.

Groeten,

Schwalbe
 
Hoi Chris,

Ik heb de Cova gehad, helaas met negatief resultaat.
Heb er een tijdje goed van gebaald maar heb nu toch de draad weer opgepakt. Blijf toch maar gewoon doktertje spelen en ga binnenkort beginnen met mijn PPL.
Jij alvast heel veel succes gewenst, eerlijk gezegd had ik al sterk het idee dat jij het wel zou gaan halen. Ik neem aan dat je in de klas van december wordt geplaatst?
Groetjes,

Toon
 
B4I

Heb je ook al te horen gekregen waarom je het niet gehaald hebt?
Ik moet binnenkort namelijk COVA doen.
Sterkte ermee in ieder geval man.
Grtz
 
Hey allemaal,
@ Brace: wat ontzettend jammer dat je toch niet bent aangenomen. Wat waren de hoofdredenen?
@Chriss: Wat Brace ook al zei, ik had al een vermoeden dat jij het ging halen. Wanneer heb jij medical? Ben trouwens nu drie weken geleden begonnen met aviation. Tot nu toe vind ik het een opleiding die met de week leuker wordt.
Groet,
Joren
 
he gasten, vind nu pas dit deel van het forum. Ik Martin ben ook door heb dinsdag mijn gesprek met de toelatings commissie. Balen voor iedereen die niet verder mag maar blijf proberen! En de rest hoop ik snel weer te zien!!!

Groetjes en succes,

Martin Valk
 
Succes morgen Martin!

@Jor: Aviation is prima studie. Je bent vrijwel continue bezig met luchtvaart dus dat is ideaal. Probeer er een paar gave stages uit te slepen om het compleet te maken en daarna gewoon weer ergens selecties doen. Succes!

@Brace: Weet je iets van Schwalbe z'n cova resultaat, meen dat jullie dezelfde dag op gesprek mochten?

Ik ga morgen naar m'n medical, eens kijken hoe gezond ik in elkaar steek :)

Gr Chris
 
Back
Top