4-8 tot en met 8-8

jor

New member
Alleen voor de mensen die in deze week gvss hadden.

Hoe is bij jullie vlucht F gegaan?
 
GVSS 7-8-2008

GVSS 7-8-2008

Hallo,

Ja ik ben nieuwsgierig hoe de anderen het hebben gedaan.

Gr.

Schwalbe
 
Hey Jor!

Alles goed man? Leuk om alweer wat van je te horen.
Bij mij ging vlucht F redelijk, ik had een zelfde probleem als wat jij had tijdens een van je vluchten tijdens de t/o: heading reset dus, balen. Maar verder ging het best redelijk, de daling ging itt bij mijn vlucht E nu goed dus dat was wel fijn.
Ik ben benieuwd wat voor iedereen de uitslag wordt. Ik heb in elk geval een mooie en gezellige week gehad.
Hou me op de hoogte!

Horizon, ik weet niet of jij inderdaad al bent aangenomen bij de KLS maar in elk geval sluit ik me volledig bij de mening van Julien aan. Ik denk dat je wat dat betreft nog veel te leren hebt.

B4I
 
Het grappige is dat je er geen pijl op kan trekken. Ik heb paar maanden geleden vlucht F slecht gedaan (vind ik). Ik nam namelijk een complete bocht de verkeerde kant op... (ik kreeg geen reset, besefte te laat dat de warning aangaf dat ik de verkeerde kant op draaide, dacht even na, en besloot mijn bocht af te maken, heb ik dit naderhand ook aangegeven dat ik het op die manier besloten heb) en ben toch aangenomen bij kls.

Dus helaas geeft de brief die je krijgt vandaag of maandag de enige zekerheid.

Succes allen met het verwerken van slecht nieuws als je niet door bent en het feest vieren als je doorbent!
 
DOOR NAAR COVA

DOOR NAAR COVA

Beste Morris, en alle anderen die met mij de GVSS hebben gedaan,

Ik mag door naar de COVA! Ik heb de brief zojuist ontvangen.

Veel succes allemaal en sterkte met wachten.

Groeten,

Schwalbe
 
Hallo,

Ik ben er (nog) goed onder. Ik denk dat de KLS een kans heeft laten lopen.
Met de NLS heb ik niks, als ik toch een andere school wil proberen zal dat de DFA zijn of EPST. Maar eerst maar even afwachten waarom de KLS mij heeft afgekeurd.

Joren
 
En ik ben wel door naar de COVA!:airforce:
Jor, da's balen, besef wel dat je nog hartstikke jong bent en nog heel veel kansen hebt: NLS, EPST of iets zinnigs studeren, doorgaan met zweefvliegen en over 4 jaar alsnog aangenomen worden bij de KLS. Laat je hierdoor alsjeblieft niet te lang uit het veld slaan, kijk naar mij.
Iedereen gefeliciteerd of veel sterkte!
B4I
 
Beste B4I,

Gefeliciteerd met het positieve resultaat.

Wil je mij op de hoogte houden van je verdere voortgang?

Jor, mijn alternatief is de NLS, verder ben ik het helemaal eens met B4I(wat betreft je leeftijd) Dus: nog kansen genoeg voor jou(een kleine pleister op de wond)

Groetjes,

Schwalbe
 
he jongens
ik heb het nie gehaald. jullie heel veel plezier. en jor en mart geen zorgen er zijn 1000 wegen die naar Rome leiden. verder tot een volgende keer maar weer

groetjes morris
 
Schwalbe, dat zal ik doen, ik ga a.s. maandag bellen voor een afspraak.
Morris, voor jou geldt hetzelfde, als je het echt wilt, gaat het jou echt wel lukken, de intelligentie en sociale vaardigheden heb je mijns insziens echt wel, net als Jor, succes!
 
Ha jongens,

Ik heb het ook helaas niet gehaald, nu maar een ander plan trekken.. Arts en schwalbe gefeliciteerd en succes! En degene die het niet hebben gehaald sterkte en laat nog effe horen of jullie nog een andere selectie gaan doen!

Grtz Niels
 
Misschien klinkt het arrogant maar, ik denk denk dat ik gewoon een goede piloot kan zijn. Daarom ben ik wel heel erg teleurgesteld maar ik weet gewoon dat ik piloot word, is het niet nu dan wel over een paar jaar. Daar wil ik het gewoon te graag voor. Dus ik ga er gewoon voor!

Joren

Ps. wie was schwalbe ook al weer?
 
Last edited:
Hallo allemaal,

Jor, ik heb je naar Zwolle gebracht.

Jongens, succes allemaal bij het zoeken van een alternatief.

Morris, heeft Mart het ook niet gehaald begrijp ik uit jouw bericht?

B4I, maandag bel ik meteen, zo snel mogelijk het selectietraject afwerken.

Groetjes,

Schwalbe
 
Back
Top