Stel, ze gaan over de kop?

A

a$x

Guest
Hey,

Was net even op Alitalia op zoek naar een ticket en ik vroeg me af. Wat als je een ticket hebt geboekt bij een maatscappij die daarna, voordat je vlucht is uitgevoerd, over de kop gaat (die kans schat ik bij Alitalia, helaas helaas, groot in)? Gewoon je geld kwijt of niet?

Bedankt,

Naud
 
Dacht dat er vaak wel een poging gewaagd wordt om je om te boeken, maar geen garantie. En als je met creditcard betaald kan je het ook proberen via hun terug te vragen.
 
Wanneer je direct bij de maatschappij boekt en die daarna failliet gaat kan je naar de curator. Kortom kansloos.
Alleen wanneer wil je gaan? Berlusconi (en het Vaticaan misschien) zullen het niet 1,2,3 laten klappen, dus snel gaan!
 
Dat is dus het grote probleem nu ook van Alitalia. Zou jij bijv. nu het risico aan durven om een ticket naar bijv. New York te boeken vanuit Rome met Alitalia voor over een paar maanden, kerst ofzo, gezellig met je familie die kant op..... Denk toch dat heel wat mensen iets behouden zijn met boeken bij Alitalia op dit moment vooral als je ver vooruit boekt.
 
Hey,

Was net even op Alitalia op zoek naar een ticket en ik vroeg me af. Wat als je een ticket hebt geboekt bij een maatscappij die daarna, voordat je vlucht is uitgevoerd, over de kop gaat (die kans schat ik bij Alitalia, helaas helaas, groot in)? Gewoon je geld kwijt of niet?

Bedankt,

Naud

Gewoon zelf vliegen !:D:D
 
Gewoon zelf vliegen !:D:D

Dat heb ik afgelopen zomer al geprobeerd, ook niet gelukt.
Wil nu met een lijnvlucht naar Italie vliegen en daar was lesjes nemen en zelf wat rondjes vliegen. Wil de LI toch wel in mn loegboek hebben ;) Wat lijkt me dat prachtig zeg om daar te vliegen.
Zin om trouwens n x n tripje te maken ofzo moet nog wat uren maken! Wanneer kwam je eigenlijk naar EGTK of gaat dat niet meer door?
 
Dat heb ik afgelopen zomer al geprobeerd, ook niet gelukt.
Wil nu met een lijnvlucht naar Italie vliegen en daar was lesjes nemen en zelf wat rondjes vliegen. Wil de LI toch wel in mn loegboek hebben ;) Wat lijkt me dat prachtig zeg om daar te vliegen.
Zin om trouwens n x n tripje te maken ofzo moet nog wat uren maken! Wanneer kwam je eigenlijk naar EGTK of gaat dat niet meer door?

Ja hoor, ben altijd in voor een tripje. LI in het logboek is leuk. FM en ondergetekende hebben LIBR in de papieren staan. Is goed te doen hoor !
Na 18 augustus ben ik weer in het land.

EGTK is nooit doorgegaan vanwege het geweldige zomerweer dat we de afgelopen weken gehad hebben:eek::eek:
 
Back
Top