Quote of the month.

Quote of the month.

  • Ja!

    Votes: 57 96.6%
  • Neen!

    Votes: 2 3.4%

  • Total voters
    59

Overload

New member
Overload denkt dat de Quote terug moet komen.
Ik begrijp dat dit wat veel werk voor Art alleen is, maar we kunnen allemaal wat aandragen en dan komen we dr wel. Ik zie teveel moois voorbij komen om zomaar verloren te laten gaan in de krochten van het internet-web. Art kan ons dan af en toe van commentaar voorzien en zijn onmetelijk wijsheid met ons delen.
Wat denkt het publiek?
 
Last edited:
Jup, ik stem ook voor! Was altijd een erg leuk topic om te lezen. Goed idee, Overload!
 
Ik heb dit altijd een van de leukste topics gevonden.
Ja dus !
Toen ik de titel van dit topic zag, dacht ik in eerste instantie al: Yes hij is terug (nog niet dus).
Groet,

Leon.
 
Misschien een ideetje, (wisselende) vrijwilliger die p/m alle aangedragen quotes in een pol zet, en binnen twee (?) weken heb je een democratische uitslag. Zo á la de quote van het jaar is gegaan.

Samen schouders eronder als je het topic terug wil. Effe brainstormen met z'n allen.
 
Goed idee mannen. Ik stem voor dat elke maand, elk jaar, iemand anders mag kiezen wie de winnaar is. Ik claim graag Juni 2009. Moet dus nog 11 maanden wachten inderdaad...

Kebab wil jij deze maand beginnen?

Hier mijn nominatie voor Juli :

Allemaal leuk hoor, die goed doordachte, financieel gestaafde, sociaal diepgaande en Freudiaans verantwoorde theoretisch opgebouwde wisselwerkingmechanismen van het hoe, waarheen, waardoor en waarom van het betalen voor een rating MAAR...
 
Om het makkelijker te maken, kunnen we ook gewoon een topic met quotes maken. Dus zonder altijd een winnaar aan te wijzen...
 
Voor deze maand bied ik mij aan , volgende maand is wat moeilijk ivm vakantie. Ik doe zeker mee. Maar overload heeft ook een punt. Gewoon een topic om de vermakelijke pareltjes der wijsheid naar voren te halen. Ik lees echt niet elk stukje dus als een ander mij er op atent kan maken, graag.
 
Opzich wel leuk, was altijd leuk om te lezen.
Maar je moet stoppen op het hoogtepunt.
Je moet het niet uitmelken, er is een tijd van komen en gaan.
 
Mijn nominatie (sorry als het in PM zou moeten)

Honeywell (in onderwerp: Radio uit!!!):

Meeste systemen en verplichtingen in het luchtruim worden ontwikkeld uit vervelende vroegere ervaringen. Als ik je teksten zo zie lees jij regelementen meer om te kijken hoe je er omheenkan dan om te kijken waarom dat regelement er is en wat erdoor verbeterd moet worden.

Neem als voorbeeld TCAS. Zou mooi zijn als je een 55 jarige captain nu hoort roepen, "Uit dat ding, moderne rotzooi! Heb geleerd zonder, ik kijk wel gewoon uit het raam"
 
Back
Top