Buisenessjet met peg op rwy 09/27???

EmeX

New member
runway 09/27 op SPL was vandaag (20-07-08) tijdelijk afgesloten (aan het einde van de middag) en ik zag daar een klein buisenessjet staan die in de problemen zat...

Iemand enig idee wat er aan de hand was?
 
Waar staat PEG voor?
(Ik ken het alleen als Percutane Endoscopische Gastrostomie ofwel een voedings sonde, maar dat bedoel je denk ik niet)
 
@iedereen:
Allereerst dank voor jullie scherpe opmerkingen...
Ik was afgelopen nacht duidelijk niet zo scherp... :dozey: ;)
Ik was mij even niet bewust van het feit dat op dit forum spelling wel van belang is... (en gelijk hebben jullie)

@avian:
Toevallig was ik gisteren niet aan het spotten, maar aan het werk, ik moest daar uiteindelijk ook aan geloven... :biertje:
Ik ben persoonlijk totaal géén voorstander van spotten, dus dat doe ik dan ook niet. Heb daar trouwens geen tijd voor.

@peut:
"Ik wil zou wel weten wat een "buisenessjet" is "

jij was zelf ook niet zo scherp vanmiddag :D;)

@ask:
thanks for the info
 
Wat is er mis met spotten?

op zich niks, ik heb er niks op tegen ofzo, ik ben er alleen geenvoorstander van...
Heb het een paar keer geprobeerd, maar ik vondt het niet zo leuk als ik had verwacht. Heb er wel een paar mooie foto's aan overgehouden trouwens.
 
@iedereen:
Allereerst dank voor jullie scherpe opmerkingen...
Ik was afgelopen nacht duidelijk niet zo scherp... :dozey: ;)
Ik was mij even niet bewust van het feit dat op dit forum spelling wel van belang is... (en gelijk hebben jullie)

@avian:
Toevallig was ik gisteren niet aan het spotten, maar aan het werk, ik moest daar uiteindelijk ook aan geloven... :biertje:
Ik ben persoonlijk totaal géén voorstander van spotten, dus dat doe ik dan ook niet. Heb daar trouwens geen tijd voor.

@peut:
"Ik wil zou wel weten wat een "buisenessjet" is "

jij was zelf ook niet zo scherp vanmiddag :D;)

@ask:
thanks for the info
Weten we nog niet wat een PEG is...
 
Nix mis mee, doe je op het strand echter........

Helemaal met je eens!
klm.JPG
 
Back
Top