PO2 REDEN

Ik ben ook beniewd naar dat vliegtaxi-spel. Zelf heb ik dit ook helemaal niet gehad.
Zijn er mensen die deze test al wel hebben gehad?
 
gefeliciteerd

gefeliciteerd

Hoi Sjoerdjanoes,

ik ga begin september met PO1 beginnen en ben ook zeer benieuwd naar het vliegtaxi spel. hoor graag en heb je nog tipos voor PO 1.

groeten Barry en succes met je grading!!!:D

Vandaag PO2 gehaald!:D inclusief het vliegtaxi-spel. Superlekker;) Op naar de grading!
Grtz
 
Het vliegtaxi"spel":

Je krijgt een bord voor je met een stuk of 9 genummerde vliegtuigjes. Er lopen ook taxi-banen over het bord.
De vliegtuigen moeten op een bepaalde volgorde de hangaar in, ze kijken in hoeveel stappen dat lukt.
Je moet dus gewoon schuiven met de vliegtuigjes en je mag als je denkt dat je het sneller kan "stop" roepen en opnieuw beginnen. de tijd loopt da wel door (maar is van ondergeschikt belang).

Je kunt je hier denk ik niet op voorbereiden, de informatie die je terplekke krijgt is meer dan duidelijk genoeg.
 
Zullen we ook anders meteen even precies alle vluchten van de GVSS bekend maken dan weten mensen meteen wat er allemaal gebeurd dan kan je je zo lekker voorbereiden en ook zoveel van je ware zelf laten zien. En als het kan kan iemand die net PO2 heeft gehad even alle vragen posten die je krijgt zodat we die allemaal uit ons hoofd kunnen stampen met het beste antwoord erbij. Kom op de opdrachten zijn niet zo moeilijk je krijgt een groepsopdracht en daar moet je het meedoen. Als het je op dat moment niet lukt om het te snappen dan moet je misschien naar iets anders op zoek gaan.

xxx
 
Willen jullie s.v.p. de Kennisbank aanpassen als er sprake is van dit soort nieuwe onderdelen? De mensen die na jullie komen zullen er blij mee zijn, en ik ook. Op die manier is alles kennis uit deze topics centraal terug te vinden.

Is simpelweg een kwestie van het betreffende kennisbank-onderdeel editten, net als een bericht op dit board.
 
Willen jullie s.v.p. de Kennisbank aanpassen als er sprake is van dit soort nieuwe onderdelen? De mensen die na jullie komen zullen er blij mee zijn, en ik ook. Op die manier is alles kennis uit deze topics centraal terug te vinden.

Is simpelweg een kwestie van het betreffende kennisbank-onderdeel editten, net als een bericht op dit board.

Just did that! :)

Hoop dat jullie er wat aan hebben en voel je vrij (uiteraard :dozey:) om verbeteringen aan te brengen!

@ Habbetap:

PO2 gaat, zoals je ongetwijfeld zult weten, over persoonlijkheid. Het "beste antwoord" (op vragen die voor een deel toch niet bij iedereen hetzelfde zullen zijn) bestaat naar mijn inziens dan ook niet.

Het feit dat er informatie over de selectierondes van vliegscholen wordt gepost heeft naar mijn idee dan ook niet veel te maken met "valsspelen". Ik zie het als iemand helpen met zijn voorbereidingen en voorbereidend vermogen lijkt mij toch een eigenschap die een goede piloot zal bezitten! Als iemand duidelijk niet geschikt is voor het beroep piloot, zullen de psychologen dat hoogstwaarschijnlijk toch wel opmerken, wat je van te voren ook gedaan hebt om het, al dan niet op "eerlijke" wijze, te halen.

Ik zou me daar dus niet al te veel zorgen over maken ;-)

@ Iedereen die PO2 voor de boeg heeft:

Heel erg veel succes!
 
Last edited:
sorry voor late reactie gasten! Was op vakantie.
Vliegtaxi spel: Je hebt onderaan een bord een hangar. Daar komt lings en rechts een lijntje uit die zich vertakt in meerdere lijntjes. Op verschijdene plekken in de lijntjes staan vliegtuigen. De bedoeling is dat alle vliegtuigjes op een bepaalde volgorde in de hangaar komen te staan. Verder is het hierboven al wat duidelijk gemaakt zie ik. De informatie die je daar krijgt moet in principe voldoende zijn idd. Oefenen wordt lastig hiervoor. Suc6 gentlemen! Nogmaals excuus voor de late reactie
 
Back
Top