Straaljager strand

St. Barts

New member
Vorige week woensdag ben ik naar het strand geweest.
Rond ongeveer 1 uur denk vloog er een straaljager van zuid naar noord.
ik zat op de Langevelderslag (noordwijk)

wat doet die straaljager daar? valkenburg is toch al lang gesloten?
 
Beetje zinloos topic dit vind ik. Straaljagers zie je wel vaker, en ze vliegen door heel nederland.
 
oh echt?
ahhhh daarom duurt het tanken altijd zo lang.
Moet natuurlijk door een slurpturk worden aangezogen door een rietje vanuit de noord zee.
Dat mixen ze dan met de brandstof, zodat we de chemtrails kunnen verspreiden.

now I get it
 
oh echt?
ahhhh daarom duurt het tanken altijd zo lang.
Moet natuurlijk door een slurpturk worden aangezogen door een rietje vanuit de noord zee.
Dat mixen ze dan met de brandstof, zodat we de chemtrails kunnen verspreiden.

now I get it

Als je goed had opgelet bij je ATPL theorie had je dit gewoon geweten :D
 
Om toch enigszins je vraag serieus proberen te beantwoorden heb ik even wat notams van woensdag 2 juli jl. erbij gezocht. Enige dat ik kan terugvinden over straaljagers (neem aan dat het om een F-16 gaat) is dat er in week 27 en week 28 zogenaamde CAS (close air support) oefeningen worden gehouden. Doel hiervan was om de samenwerking met de diverse grondeenheden te verbeteren. Nou weet ik natuurlijk niet of dit verhaal op 'jouw' straaljager van toepassing is.

Maar zoals eerder al gezegd is het vrij normaal dat er straaljagers boven nederland vliegen... Misschien had je je vraag ook beter kunnen posten in het luchtmacht forum. Zij vliegen tenslotte met, je raadt het al.... Straaljagers!
 
Last edited:
Ik denk dat je je vergist hebt. Ik vloog toen langs met een ASK-21 geen F-16. Ik vertrek altijd vanaf militaire luchthaven Langeveld.

Maar om toch nog te pogen een toevoeging te doen aan dit enigszins loze topic. Er vliegen redelijk vaak F-16's langs de kust. Ik maak regelmatig mee dat er een squadron f-16's langs komt blazen.

Als je trouwens geïnteresseerd bent in vliegen moet je maar eens naar de KZC toe komen. De zweeflviegclub bij langervelderslag. Stuur me maar een berichtje als je een keer langs wil
komen.

Ik heb gister gekampeerd en dat gaat na het lezen van mij eigen bericht duidelijk ten kosten van het forum.
 
Ja, ik weet het weer, Woensdag, toen werd Osama naar Guantanamo gevlogen voor een functioneringsgesprek.
 
Last edited:
zo te zien was het een beetje snuggere vraag maar ik vroeg het me gewoon af, misschien had ik het op een andere manier moeten vragen
en ik kom nou niet zo vaak op het strand dus weet ik niet dat ze er vaak vliegen :p
 
Back
Top