Ryan Airlijk belletje

Actieman

New member
Beste mede piloten,

Ik heb vandaag het bericht gehad dat Ryanair binnenkort aan de telefoon hangt om een paar vragen te stellen. Het is mij verteld dat dit om een motivatie gaat, Engels niveau en wat 737 technische vragen.

Wanneer dit goed gaat nodigen ze je uit om naar East Midlands te komen ..

Mijn vraag is, zijn er mensen die ook eerst zijn gebeld en hebben deze nog belangrijke zaken of interessante dingen voor mij(ons) te weten .. dan hoor ik ze ZEER graag!

Cheers
 
Last edited:
Het bedrijf heet Ryanair, tenminste het bedrijf in East Midlands. Ryan Air zit ergens in het noorden van de USA.
 
Juist...maar Actionman komt uit Gruningen en dat is alweer n pluspuntje nietwaar Overlord?
Maar het is wel blijk van hele slechte voorbereiding als je de naam al verkeerd schrijft....


Lees de kennisbank...
 
Ja, jullie hebben gelijk jongens, beetje dom van mij om gelijk zo af te trappen .. bedankt voor de correctie!

@onassis: dank je, ik zal de kennisbank eens gaan doorneuzen!

cheers
 
Met dat telefoontje kan ik niet helpen. Voor andere Ryanair zaken PM je me maar.
(Ik zou graag wat meer PM ruimte hebben, is dat mogelijk? Ik krijg er zo veel)
 
Met dat telefoontje kan ik niet helpen. Voor andere Ryanair zaken PM je me maar.
(Ik zou graag wat meer PM ruimte hebben, is dat mogelijk? Ik krijg er zo veel)

Tsss ik krijg nooit een PM! Moet misschien ook maar eens aan een overstap denken, wellicht helpt dat! Maar daar stuur ik je tzt wel een PM over:D
 
Volgens mij kletst Overload maar, OF hij krijgt een hoop fanmail van die CaptainAnthonio hansworst..;)

Ja succes ActionMan, en idd bij vragen PM mij ook maar...krijg ik ook weer post
 
Werd gister door ze gebeld, maarja blijft Ryanair.....Collect Call.....'maar geen brandstoftoeslagen' werd er nog geroepen aan de andere kant van de lijn:D
 
Ik heb onlangs ook ge solicteerd bij ryanair maar wacht nog op het telefoontje van hun. Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen het solicteren en het telefoon gesprek, iemand een idee ?
 
Last edited:
Geen idee, ik ben nog steeds niet gebeld .. nog afwachten .. hoop niet dat ze het weekend bellen .. ga mee op een citation Frankrijk door .. zul je net zien dat ze precies DAN bellen ... :S
 
De avond nadat ik mijn CV naar CAE had gestuurd werd ik gebeld door Ryanair. Nog geen drie weken later had ik het assessment. Die was positief en anderhalve week erna al de 'Flight safety training' met aansluitend de Typerating in Hoofddorp. Hoe snel het gaat ligt eraan hoe druk ze het hebben lijkt mij.

Succes!
 
Heeft er iemand al een idee wat er precies wordt gevraagd tijdens zon belletje? Behalve of je de collect call wilt accepteren? ;)

Groet

RR
 
O kan zelfs sneller: belletje voor uitnodiging in DUB 2 dagen later, 3 dagen later grading in Hoefdorp, 3 dagen later in de TQ...between not knowing anything and job: 9 dagen

Preparation is the key
 
het kan ook veel langer duren.... 2x op een open dag geweest (dec en mei) en nog steeds geen uitnodiging... :huilt:
 
Back
Top