Cargo

Hoelang hebben jullie over de eventuele wissel gedaan? Hoe schnell gaat dat tegenwoordig? Alvast bedankt voor de info!
 
Nou....het gaat bizar snel nu. Zit nu zelf net iets meer dan 2 jaar bij CLH en ben in januari aan de beurt. Als het goed is gaat het met deze doorstroom 'rate' het komende jaar door...

Er willen lang niet zoveel collega's naar Cargo, dus da's een dik voordeel voor degenen die wel willen.
 
Nou....het gaat bizar snel nu. Zit nu zelf net iets meer dan 2 jaar bij CLH en ben in januari aan de beurt. Als het goed is gaat het met deze doorstroom 'rate' het komende jaar door...

Er willen lang niet zoveel collega's naar Cargo, dus da's een dik voordeel voor degenen die wel willen.

Dat klinkt heel goed! Ik ben nu net 2 weken begonnen. Dus voor mij zal het wel ff duren, denk! Maar goed om te horen dat er ondanks de onderhandelingen toch nog perspectief is mbt Passage of Cargo. Cargo lijkt mij in ieder geval echt niet verkeerd. Maar nu eerst ff focussen op CLH.
 
Bij Passage is de deur effe dicht. Er kunnen nu alleen mensen naar Cargo.

Geluk voor degenen met relatief lage senioriteit die ook naar Cargo willen, want het gaat lekker snel nu...
 
Vraagje aan de Hansa collega's...

Volgens mij is het hier wel eens ter sprake gekomen, maar kon niks meer vinden: is er bij Hansa een mogelijkheid dat je een parkeerpas voor Schiphol krijgt?

Of sterker nog....bij Cargo? Aangezien ik geen reet ga hebben aan een FRA parkeerpas, aangezien ik weer naar NL ga als het bij Cargo doorgaat. 'Als' ja, mits ik niet dik verarscht ga worden, maar da's weer een ander verhaal...:1855:

Thx.

Slim
 
Hallo,

Ik hoorde van de week in de cargo wandelgangen dat de deur nu voor CLHlers ook dicht zit. Er komen nog wel een stuk of 40 interne wisselaars van LH dit jaar, die worden gelokt met een aantrekkelijke deal om zo de weg vrij te maken voor wat wachtende NFFers. Bevestigen kan ik het natuurlijk niet...

Groeten
 
Helaas klopt dit verhaal. Verarschung van de bovenste plank!:mad:

Mij was een aantal weken geleden zowel door Bremen als door Cargo verteld dat ik voor 31 januari ingepland ben, maar helaas nog niks zwart op wit. Nu blijkt inderdaad dat er van de 6 CLHers, die eind januari konden beginnen, er een aantal uigeknikkerd worden, omdat er Mayers doorgeschoven worden.

Goed, ik krijg van de week te horen of ik nog bij zit of niet, maar vind het echt te zot voor woorden. Daar worden de CLHers die eerst dachten lekker naar Cargo te kunnen mooi genaaid.

En na januari gaat voor CLHers inderdaad eerst de stop er op.
 
Denken we dat het nog triester kan?
Nee!
Worden we telkenmale door de feiten achterhaald?
Ja!
Hoe is dit circus in godesnaam te stoppen?

Bedank de CLH TK maar weer. Zij dienen erop toe te zien dat de CRJ900 deal nageleefd wordt. Dwz 60 wisselaars per jaar.

Het jaar is natuurlijk nog vroeg, maar aanklagen die boel. Dreig met een rechtszaak, daar zijn ze nog wel eens gevoelig voor.

En dan te bedenken dat bij ons er geworven wordt voor een Cargoplek voor een periode van 18 maanden. Zelfs ik heb er nog even over nagedacht. Maar als ik de roosters dan weer zie. Laat maar.
 
Ik wacht aankomende week af. Vanuit Bremen is mij verteld dat ik het dan zwart op wit krijg dat ik er nog bij zit. Maar eerst zien, dan geloven. Desnoods rij ik er nog voor naar Bremen.

Gekker moet het niet worden allemaal. Als ze me eruit knikkeren zet ik er zeker een advocaat op. Met spoed.
 
Vanuit Bremen is mij verteld dat ik het dan zwart op wit krijg dat ik er nog bij zit.

Ff voor de duidelijkheid: zwart op wit betekent bij Lufthansa: Alleen Arbeidscontract geldt!!! Denk dus niet dat een informeel briefje of mailtje zekerheid betekent... Stuur daar dus op aan en zeur om dat contract !!!

succes
C
 
Also.. de cargo wandelgangen meldde dat de CLH mensen voor begin januari afgezegd zijn en dat de groep van 29 december echt de laatste waren, maar idd gewoon even afwachten, misschien krijg je nog een vertrag, niets zo veranderlijk als LH.

Is die afname van 60 CLHlers niet naar bedarf? Lijkt me wel logisch ...
Die aanname stop komt toch van LCAG en niet van CLH, dan veel plezier met je rechtzaak.

groeten
 
Vandaag weer heen en weer gebeld. Ik schijn samen met nog 3 Avro collega's voorlopig de laatse CityLiner te zijn die wisselt (TR van 1 of 2 februari). Contract moet nu onderweg zijn. Bin mal gespannt...
 
Gezellig, Slim!
Ben blij er bij te zitten, maar erg lullig voor de andere collega's. :dozey:

In elk geval wens ik een ieder een gelukkig nieuwjaar!

Groetjes,

FF
 
Luxeprobleempje....ik ga in FRA simmen. Had op ZRH gehoopt, scheelt weer verblijfskosten.:dozey:

Ik zoek dus nu een hokkie in FRA en omstreken. Iemand?
Ik zal ook 's bij de WG's zoeken...

Thanks.

Dennis
 
Ik denk dat je hem al wel kent, maar toch. Check eBase, Private Anzeigen eens. Daar staan soms wel eens interessante aanbiedingen tussen.
 
Back
Top