Luxair Sponsorship

Ik krijg juist volgende mail:

Dear candidate,



We would like to thank you for expressing an interest in our company by sending us your application.

We regret to inform you that your application has not been successful.

We hope that you will soon find a position which is in keeping with your expectations.

Yours sincerely

Luxair Flight Operations

Ik heb ng nix van ingangsexames gedaan ofzo, ik heb enkel mijn gegevens moeten opsturen...
Weet iemand wat ik hiermee moet doen?
 
Je kan ze opbellen en vragen naar de reden, maar je er bestaat een kans dat ze daar niks over zeggen.

En ja de eerste selectie is je formulier, er worden er altijd meer teleurgesteld dan blij gemaakt.
 
pf ja ik denk dat ik ze eens ga bellen.
Luchtcadetten van België staat toch altijd mooi op mijn cv:(, ik dacht dat ik daardoor een ietsie pietsie meer kans had, of dat daar door toch mn motivatie bleek.
 
Ik ben geinviteerd voor de assessment day van 21/22 augustus :), moet het wel nog efjes regelen met mijn werk want ik werk juist in die week
 
pf ja ik denk dat ik ze eens ga bellen.
Luchtcadetten van België staat toch altijd mooi op mijn cv:(, ik dacht dat ik daardoor een ietsie pietsie meer kans had, of dat daar door toch mn motivatie bleek.

Poelie, ik zie dat je uit België komt en dat je bij de luchtcadetten hebt gezeten. Ik weet niet of je Frans spreekt en hoe oud je bent, maar misschien moet eens kijken bij AF (www.devenirpiloteairfrance.com) . Op dit moment heb ik 4 mensen gesproken waarvan er 3 bij de Franse luchtmacht hebben gewerkt op de grond. Huns inzien was dat een heel groot voordeel. AF neemt namelijk heel veel ex-luchtmachtvliegers aan.

Je moet maar ff kijken en als je vragen hebt, PM je me maar ;) :biertje:
 
Hoe oud ben je? 87 geboren dus een jaartje of 20/21 ? 3x op vakantie geweest naar Kreta 2 weken per jaar, woont op de 1e etage in het rijtjeshuis van papa en mama en kan niet wachten elke maand tot je weer een nieuwe Piloot en vliegtuig in je bus hebt liggen ??

wie en wat denk jij dat jij bent om hier tegen beroepspiloten te gaan lopen bleren "opdonderen" "hou op met je emotionele gejank" etc etc etc. Onnasis knul noemen en ondertussen hem meneer noemen in persoon als je in de cockpit wilt kijken. Hypocrisy 101 for ya.

Ten eerste zijn het mensen die iets bereikt hebben waar jij nog over ligt te dromen elke avond. Ten tweede heb je onwijs veel mazzel dat de oostblokker een heer is en niet je naam en geboorte datum doorgeeft aan HR daar in LUX.

Snap echt niet wat er mis is met een paar mensen om nog voordat ze ook maar solo hebben gevlogen om hier te gaan lopen zeiken...

En FYI, as I am sure dat je jezelf nu zit op te vreten achter de PC van je pa op zolder, het is niet zozeer tegen jou gericht, maar meer tegen een hoop wannabe's die echt een schop onder hun kont nodig hebben en een reality check nodig hebben.

Ga een jaar reizen, maybe some volunteer work in Afrika doen, grow and shut up, en dank god op je blote knien als je de kans van je leven krijgt en bij Luxair mag beginnen.

Makes me sick to see kids whine and cry bout little things w/o having seen and/or done shit in their lives.

Remember; "your attitude determines your altitude in life" and "the ones you meet one your way up, are the ones you meet on your way down". Those two sayings very much so apply to aviation. Take 'm for you want.

Have a great day.

FD

PS: Nee ben niet dronken, ben gestopt met drinken en zit aan de organic moca latte op het moment. Trying to keep my Yin and Yang centered these days.

Kunnen we deze als "stickie" houden.... Respect verdien je dor je gedrag, maar een groot aantal newbie's hebben toch wel een hele grote mond op dit forum !!
 
Back
Top