Open dagen luchtmacht Leeuwarden

Eagle Creek

New member
Meer mensen geweest?
Ik wel, ben net thuis en was 'cool' :).

Heeft iemand nog echte nuttige informatie gehaald of alleen een beetje wezen scharrelen?
 
We hadden deze week velddienst 3, welke tot donderdag zou duren. Krijgen we woensdag laat te horen dat we vrijdag pas naar huis zouden gaan, op de KMA moeten blijven tot zaterdag en zaterdag dus met de bus naar Leeuwarden gaan. Het was wel ontzettend leuk, maar mensen, kan dat niet òf wat eerder aangegeven worden, òf niet de dag na een velddienst gedaan worden? ;)

Twee weken terug ook al onze MT een dag na een velddienst gehad! :)

Nouja, op die kleine rant na was het natuurlijk wel weer heel erg mooi en ook wel leuk dat we daar gratis met de bus vanaf de KMA naartoe konden.

Ralph stal de show weer, hoewel de Italianen ook heel erg goed waren!
 
Ik ben er ook geweest, het was idd heel erg gaaf!
Ik heb nog even met wat jongens gesproken die nu in de opleiding zitten. Leuk om te horen hoe zij dat ervaren, één van hen gaat over 3 weken naar amerika. Het geeft toch een extra dimensie om het erover te hebben met achtereenvolgens een Pilatus PC-7, F-16, Eurofighter, Mirage, Tornado, F-35 Lightning II (JSF) etc etc etc op de achtergrond, ipv een dosis smilies op je LCD.... :grijns: ;)
 
Hihi, ja dat heeft wel wat.
En daar staat de real deal. En ondanks YouTube filmpjes en TV series is het toch wel gaaf als je opeens echt naast zo'n Apache staat :).
 
Het opstijgen van die F16s was echt zeer impressive! Ik heb echt genoten van de open dag, het was de 5 uur met de trein heen en weer zeker waard! :]
 
Iemand toevallig nog wat mooie foto's geschoten daar?
Oi Tomcat ben jij niet toevallig naar de open dagen geweest? :p
 
Iemand toevallig nog wat mooie foto's geschoten daar?
Oi Tomcat ben jij niet toevallig naar de open dagen geweest? :p

Nee helaas, vond het toch een beetje ver rijden. Dus heb mijn fototalenten onbenut gelaten.... Op Leeuwarden tenminste ;)

Maar waarom was jij er niet ;) Zeker bezig met die shottie! :p:
 
Weet nu in ieder geval waar ik voor ga!

Ja, dat denken meer mensen na zo'n geweldige show waarbij alleen de romantische kant van het vak vlieger wordt belicht.. De realiteit is echter heel anders.

Om even terug te komen op het onderwerp, mijn complimenten gaan naast de geweldige vliegshows vooral uit naar de organisatie die naar mijn mening zeer goed in elkaar stak!
 
Ja, dat denken meer mensen na zo'n geweldige show waarbij alleen de romantische kant van het vak vlieger wordt belicht.. De realiteit is echter heel anders.

Dat denk ik ook hoor. Maar zo zal elke medaille zijn keerzijde hebben. Alle "spannende" en "leuke" beroepen hebben ook hun negatieve kanten.
 
Ja, dat denken meer mensen na zo'n geweldige show waarbij alleen de romantische kant van het vak vlieger wordt belicht.. De realiteit is echter heel anders.

Om even terug te komen op het onderwerp, mijn complimenten gaan naast de geweldige vliegshows vooral uit naar de organisatie die naar mijn mening zeer goed in elkaar stak!

Ik ben juist niet zo heel lang bij de vliegshows geweest, heb met veel mensen gepraat van de Luchtmacht en die hebben me alles verteld, dus ook de nadelen! ik zat nog met paar vragen en die hebben zij voor me kunnen beantwoorden, dus ik weet nu waar ik voor ga! ;)
 
Nee helaas, vond het toch een beetje ver rijden. Dus heb mijn fototalenten onbenut gelaten.... Op Leeuwarden tenminste ;)

Maar waarom was jij er niet ;) Zeker bezig met die shottie! :p:

Jup, was op alligator jacht. Had nog wel gevraagd of ik de Creek meemocht nemen de plas over, maar dat vonden ze een minder idee.
 
Back
Top