Het gaat (weer) te goed met de KLM

je vergeet iets .
er worden 1000 trendy blauwe fietsen onder het personeel verdeeld .
goede actie !
 
Hebben jullie je ''IK'' waterfles al opgehaald? :dozey:

hahahaha, wat is het toch een mooi bedrijf die Blauwe....een "Ik" waterfles...zeker bedoeld voor de mensen waarbij het "ovulatiereces" (ook zo`n mooie) niet goedgekeurd is zeker:grijns:

Climb350
 
Pfffff. Jammer dat alles weer in gebakken lucht moet worden uitgedrukt. De DB 'verwacht' of 'vindt'. Van de werkelijke waarde van een bedrijf, en van de goodwill (ook wel enigzins lucht, dat klopt) die een bedrijf heeft wordt niet meer uitgegaan. Door de aandelen op de markt te dumpen veroorzaken ze zelf een koersval, en dus krijgen ze gelijk.

Typisch...
 
Zooooooooooooooo goed gaat het.....

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=26642

Iedereen gaat het voelen.................
Toch vrij logisch. De economie staat onder druk, er zijn geruchten over een recessie, en de olieprijs is torenhoog. Dan is het logisch dat er verschillende aandelen zullen zakken, en in dit geval voornamelijk van bedrijven die voor een groot deel afhankelijk zijn van die olie. 90% van die daling wordt veroorzaakt door speculanten, self fulfilling prophecies en aangepraatte paniek.
 
ik zou zeggen verkoop (bijna) al je aandelen, de beurs bijna op het punt van instorten
één aanslag en het is gedaan met de beurs
er zijn meer aandelen die verliezen dan aandelen die winst maken, dus tel uit je winst
 
Last edited:
:eek:fftopic: Schiet eens op zeg met dat verkopen!

Ik zit nu al maaden te wachten om lekker goedkoop aandeeltjes op te pikken:eek:
 
Leuk dat dat scherm in het occ er eindelijk toch komt...
Kan me herinneren van jaren geleden, toen het occ net geopend was, dat ze er trots over vertelden dat dat de bedoeling was geweest, maar i.v.m. de kosten niet direct was uitgevoerd.
 
Leuk dat dat scherm in het occ er eindelijk toch komt...
Kan me herinneren van jaren geleden, toen het occ net geopend was, dat ze er trots over vertelden dat dat de bedoeling was geweest, maar i.v.m. de kosten niet direct was uitgevoerd.
Mij vertelden ze toendertijds dat het ook te maken had met het feit dat het scherm rechtstreeks vanaf de buitenwereld te zien was en dus mogelijk dingen liet zien die een zeker A. Burlage en co de dag later in de televaag o.i.d. zouden zetten.

Maar dat het scherm er u komt, spreekt dat tegen, of hebben ze inmiddels maatregelen genomen.
 
Back
Top