Het gaat (weer) te goed met de KLM

St. Barts

New member
Er zijn weer een aantal signalen dat KLM te veel geld maakt.
Zo wordt ik bijv. binnenkort in het OCC een enorm scherm geplaatst waar de hele wereldbol op te zien is. Live zie je dan de KLM vliegtuigen rondvliegen op de hele wereld. Leuk grapje, hoge prijs. Totale kosten: rond de 4 miljoen euro!!! keiharde

voor Flight Operations wordt een speciaal telefoonsysteem gemaakt. met touchscreen en alles erop en er aan. het werd dacht ik gemaakt door siemens, en AF had daar bezwaar op waren de geruchten omdat het geen frans bedrijf was. dit systeem kost waarschijnlijk een paar miljoen

en ook werd er boekje gemaakt door de KLM. dat werd volgens mij uitgedeeld aan alle personeelsleden. het was bedoeld om de werknemers bewust te maken dat zij (zogenaamd) belangrijk konden zijn voor de klm.

en bijv werden er ook (ansicht)kaarten gemaakt met foto's van klm'ers aan het werk. ze werden gemaakt van dat dure dikke fotopapier. en ook aan iedereen uitgedeeld.
vanochtend kwam er iemand met die foto's alleen dan uitvergroot tot 1 bij 1 ofzo. hij moest ze hier afleveren zij hij. maar in het OCC is helemaal geen ruimte of kale muur om ze op te hangen

heel veel geld, is het het ook waard denken jullie?
 
Tip: pas een beetje op met wat je hier op pbb aan de klok hangt.
 
Ik wil ook wel zo'n bol.. The first step to world domination!
Ach, ze kunnen jullie ook een bonus betalen, maar wat is de leut daar nou weer van.
Foto van een KLMer aan het werk wil ik eigenlijk ook wel. Volgens mij is dat een collector's item :D!
 
Ach, het scherm in het OCC hangt er al, en oorspronkelijk was er al zoiets gepland, maar is niet doorgegaan. Het telefoonsysteem is er denk ik ook al, er is tenminste al een systeem in gebruik dat geheel aangestuurd wordt door ene (computer) touchscreen, zelf zo'n 10 jaar geleden nog een cursus op gehad.
 
er hang nu inderdaad een scherm
maar het oorspronkelijke idee met de live vliegtuigen willen ze nu alsnog uitvoeren.
want het is zogenaamd het "hart" van de klm en vanuit daar wordt alles gecoordineerd.
er komen nogal vaak van die bobo's en dan wil de klm laten zien hoe goed ze zijn enzo (niet negatief bedoeld tegenover de klm maar het is een beetje overdreven en kakkerig)
 
thomash wat is precies je bedoeling met deze post?
Mooi toch als het goed gaat met een bedrijf. En het is toch alleen maar positief om te zien dat ze wat willen doen om hun medewerkers blij te houden. Als medewerkers blij zijn met hun werk, werken ze harder, zijn ze minder vaak ziek en hebben ze een goede uitstraling naar de klant..
 
Last edited:
Thomash, zit je vader weer thuis te klagen?

whahhaa, waarom denk je dat?


Volgens mij ontbreekt er een letter in je nickname. De letter 'b' zou heel goed na de 'm' passen.

wat voor een vage droge opmerking is dat


thomash wat is precies je bedoeling met deze post?
Mooi toch als het goed gaat met een bedrijf. En het is toch alleen maar positief om te zien dat ze wat willen doen om hun medewerkers blij te houden. Als medewerkers blij zijn met hun werk, werken ze harder, zijn ze minder vaak ziek en hebben ze een goede uitstraling naar de klant..

haha, denk je nou echt dat de meeste werknemers bij de klm die dingen op gaat hangen ofzo? ik denk dat ze die weggooien
beetje verspilling denk ik dan, kunnen ze dat geld beter besteden aan ""milieu vriendelijke" oplossing voor de problemen in de luchtvaart ofzoiets
als je blijer bent ga je nog niet perse harder werken en minder vaak ziek zijn
 
Thomash, toen ik jouw leeftijd had, keek ik niet naar foto's van werkende KLM piloten, maar keek ik in de playboy.... :grijns: Dus spuit je testosteron ergens anders op dan op dit board :grijns: (get it ? :D)
 
Back to the topic:

Waarom zou ik als betalende passagier een CO2 heffing betalen (om volgens de klem de "natuur te neutraliseren" of zo) terwijl ik zelf in een "oude" 737-300 wordt rond geboordt? (of was het met een "t" of alleen een "d"?)
 
en ik word is met een D.

verder keurig , een 8 en een plaatje in je schrift.
 
Zeg wel even back to the topic he:

Huiswerk voor morgen is "het gaat (weer) te goed met de blauwe bromvliegzwaan"
 
Back
Top