Database

Sammetje

New member
Bij iedereen zijn de lopende Databases wel bekend...

Voor mijn nieuwsgierigheid, wat missen jullie in de bestaande Databases of wat willen jullie graag veranderd zien...

greetz...
 
Ik zou graag veranderd zien dat bij een aantal vragen de antwoorden ook daadwerkelijk kloppen.
 
-Dat de theorie les ook daadwerkelijk helpt om het examen te halen
-Dat de examens aansluiten op de stof van elk vak die je nodig hebt in de praktijk
-Dat kennis-vragen (open vragen?) op het examen komen om kennis te testen ipv database-kennis

Sorry, database-kennis schopt mij behoorlijk tegen het zere been... Maar ook:
-Dat alle moeilijke vragen uit de examenbank worden geknikkerd omdat ze discutabel zijn, zodat er belachelijke feitjes worden gevraagd waardoor je het examen alleen haalt met behulp van...
 
Je kunt wel tegen het gebruik van de database zijn, maar als je eigenwijs bent en besluit er geen gebruik van te maken heb je alleen jezelf er mee.

Door de databases verwachten sommige maatschappijen dat je minimaal 90% gemiddeld hebt i.p.v. 80%.

Leer dus de theorie en daarna de databases om te checken of je de stof kent. Er zullen altijd vragen bij zijn die je amper in het boek kunt vinden. Die stamp je dan maar lekker uit je koppie.
 
Precies. Een database is gewoon een goed middel om te checken of je de stof kent. Bovendien leer je een hoop van die vragen.

Dat er mensen zijn die hun theorie halen door alleen vragen te klikken, daar ga ik me echt niet druk om maken. Die vallen later wel door de mand.
 
Goedemorgen,

Weet ik iemand waar ik de Bristol db terug kan vinden? Google'en kan wel, alleen kom ik maar niet op de log-in of bestel pagina. :1855:

Alvast bedankt,


Plootje
 
Bedankt,

Ga uiteraard goed leren, maar denk dat de db een goede graadmeter is voor hoe ver je bent.

Weet iemand misschien dan ook hoe je per onderwerp selecteert (niet per vak)

Groeten.
 
NLS?

Beetje kort door de bocht dat, wanneer je Hoofddorp ziet staan, je gelijk van NLS uit gaat?

Ben hier wel geboren en getogen, maar zit zelf op Stella.


Terugkomend op de database, iemand?
 
2 jaar terug kon je niet echt op onderwerp zoeken, was alleen een vakje waar je geloof ik op woord kon zoeken, dus alle vragen van Meteo doorzoeken op CB, en daar zijn alle vragen waar het woord CB in voorkomt, niet heel goed maar het werkte redelijk. Er was ook een offline variant in de omloop waar je gewoon in een word documentje de vragen kon zoeken dus dan met ctrl f zoeken
 
Bedankt!

Dan vrees ik toch dat het op de word-search manier moet.

Mocht iemand het alsnog weten, dan hoor ik dat graag.
 
Ik moet zeggen dat er geregeld vragen tussen zitten, die zo stom gesteld zijn dat je wel de database moet leren, tevens zitten er in de helikopter examens een aantal fixed wing vragen die je niet gaat weten zonder ze een keer gezien te hebben.
Ik ben er ook niet voor om al je kennis uit de database te halen. Maar het kan je net een beetje extra helpen. Het geeft ook een idee over welke delen van de theorie belangrijk zijn en welke minder en het is een mooi middel om bijvoorbeeld reken vragen te oefenen (dus niet door het juiste antwoord uit je hoofd te leren! :duh:)
 
Back
Top