AIS Flightacademy

Status
Not open for further replies.
Beste Diana,

Het management van AIS heeft in deze niks te verbergen en ook niks te maken met the Boss.
Ik vind het jammer dat er een leerling is die een dubble account aangemaakt heeft. Op deze manier komt de geloofwaardigheid in het geding.

wellicht is het handig om bij aanmelding van een account een ip check te doen.

Overgens vind ik het wel jammer dat je melding maakt dat het management , lees ik, dubbele accounts zou hebben aangemaakt terwijl het management hier niets mee te maken heeft.
Ik zal morgen een gesprek met de desbetreffende leerling hebben dat deze manier van werken niet handig is.


Groet Arend
 
Arend, niet voor iedereen is duidelijk wie je bent. Dat is pas onlangs duidelijk geworden dankzij een andere deelnemer. Graag ook ondertekenen met de naam van je vliegschool, zie mijn eerdere verzoek in PM.

Die IP check doe ik sinds de spamgolf zich heeft aangediend. Echter, zo'n check geeft maar beperkte resultaten. Individuele registraties van betrokken partijen zijn hiermee niet te voorkomen.

Deelnemers die zich niet houden aan de regels en/of die mijn verzoeken tot openheid negeren, worden zonder verdere kennisgeving verwijderd. Ik probeer het zelfs nog netjes te doen door een enkeling via PM op de regels te wijzen. Als men zich daar niets van aantrekt, rest mij niets anders dan harde maatregelen. Het is diep triest, maar deze individuen tasten het informatieve en objectieve karakter van het board aan, en ik zal er alles aan doen om dat tegen te gaan.

Voor iedereen geldt: keep a sharp lookout, en aarzel niet mij twijfelgevallen te melden.
 
Wel fijn om te lezen dat je het stukje volledig uitgepluist hebt en alleen dat ene zinnetje negatieviteit euit kan halen. want als we de 113 reactie's van je nagaan is dat ook het enige wat je zo'n beetje doet op dit forum. negativiteit opzoeken.
Wordt je er misselijk van als mensen positief zijn? Of wordt je gewoon misselijk van je gehele bestaan als mens? want als ik je reactie's zo ff snel bekijk dan vraag ik met toch serieus af of de airliner waar jij voor werkt wel een assessment bij je afgenomen hebben. in de top 3 van kansen om in een vliegtuig komen te overlijden staat zelfmoord van een de piloot. Met jou als vlieger ben ik toch blij dat er nog steeds 2 in de cockpit zitten. hahahaah.

Door zo tekeer te gaan tegen professionele vliegers vind ik wel heel triest. Ik hoop dan ook dat het een leerling is en geen management. Aan het taalgebruik ga ik van een leerling uit. Maargoed, Huupster, je kan wel zo praten, maar je bent nog geen vlieger, dus ga daar maar eerst je ballen voor uit je broek werken en dan praten we wel verder (tenzij je tegen die tijd al aan de antidepressiva zit).

Vind het echter zeer diep triest als men kosten wat het kost het naampje van de school proberen hoog te houden op onafhankelijke websites als Airwork. Gaat de informatie ook van naar de klote.

Dus Huupster, bij deze krijg je van mij een virtuele schop onder je reet! Spinner, voer jij het morgen maar uit (tenzij Huupster wel van het management is, dan krijg je er twee!) vind dit namelijk geen stijl!

Maar dit gezeur gaat je misschien ook nog eens geïnteresseerden kosten. Ik Google AIS Flight Academy en vind een link naar airwork (zelfs een naar een hyvessite voor leerlingen aan AIS). Een potentiële geïnteresseerde zal de thread lezen en zal dit dus ook nog eens gaan lezen van al dat geheimzinnige gedoe. Dus openheid s'il vous plaît! Lijkt me beter voor jullie en voor anderen!
 
Ik ben het helemaal eens met Diana. Maximale openheid en eerlijkheid is belangrijk op dit forum (voor zover dat kan annoniem) en vandaar ook de linker column met alle informatie...

Management input (maatschappijen, scholen, etc...) kan zeer waardevol zijn op airwork.

ECHTER aangezien de "nature" van de investering (150k) de onzekerheden van banen en concurentie tussen het (voor NL) groot aantal scholen, die er uiteindelijk alleen maar zijn om geld te verdienen (hoe waardig de intentie ook kan zijn om de hoogste kwaliteit opleiding te geven), is het van uiterste belang om open te zijn van je positie als management.

Als ik een product wil kopen, maakt het een groot verschil hoe ik het advies of informatie van een andere klant met ervaring van het product, of DE VERKOPER van het product, interpreteer...
 
Maar dit gezeur gaat je misschien ook nog eens geïnteresseerden kosten. Ik Google AIS Flight Academy en vind een link naar airwork (zelfs een naar een hyvessite voor leerlingen aan AIS). Een potentiële geïnteresseerde zal de thread lezen en zal dit dus ook nog eens gaan lezen van al dat geheimzinnige gedoe. Dus openheid s'il vous plaît! Lijkt me beter voor jullie en voor anderen!

Haha ik heb even die Hyves-link gevolgd waar je het over hebt; en wat lees ik: Adres: Arendweg 25.
Heeft dit 'adres' voorspellende waarde, oftewel gaat Arend weg bij AIS :D?
 
Zonder er te veel op in te gaan, maar heb nog 1 vraagje:

Ik zal morgen een gesprek met de desbetreffende leerling hebben dat deze manier van werken niet handig is.

Ik had een heel verhaal over hoe jij erachter zou kunnen komen wie dat was... maar een beetje internetten is het niet zo moeilijk een verdachte te vinden..

Specialty: annoying people

Story:
F*ck off, go read a book!!

Is een letterlijk copy-paste van een student van een klas-website van jou school... met een vrijwel identieke naam als zijn initiele airwork ID...

Als mensen eens wisten hoe KLEIN het luchtvaartwereldje is....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top