NLS klas AI0905

Micky

New member
Een hele goedendag!

Ik heb het goede nieuws mogen ontvangen dat ik mag starten in de NLS klas van mei 2009!

Ben jij ook een gelukkige die mag beginnen in AI0905, laat het hier weten.

Er is natuurlijk ook een hyves: http://nls0905.hyves.nl
 
Don't know yet.....

UPDATE: Ik mag ook in mei beginnen bij de NLS :D
 
Last edited:
Wow...

Wow...

Ik dacht dat ik nog lang moest wachten:p
Zit in klas 0903:)

Tot volgend jaar!

PS. Gefeliciteerd met je aanname natuurlijk:)
 
gefeliciteerd man, ik wacht nog op de post, maar die van mij zal vandaag ook wel komen dan.
 
YES!!!!!!!!!!!!!! AANGENOMEN, ik heb nog niet gelezen in welke klas ik ben ingedeeld, maar ik wou tenmisnte ff melden dat ik aangenomen ben! :D
 
Duurt het nou zo lang voordat je kan beginnen..10maanden nog aan jullie posts te zien.
Is dit omdat jullie dan pas klaar zijn met school of omdat er dan pas plek is...

Ik ga na de vakantie (over ongeveer 3weken) mezelf aanmelden, betekent dit dan dat als ik word aangenomen ik pas het vroegst in juli ofzo kan beginnen !!!!!!
 
Last edited:
Er is inderdaad pas in mei plek, maar misschien loopt het aantal nu heel langzaam op hoor.. Er zijn er hier en op hyves pas 6 die zich hebben gemeld. Als je echt enthousiast bent, dan zoek je naar mijn idee toch wel even op internet naar "lotgenoten"?! :)

Misschien is er tegen de tijd dat jij je uitslag krijgt nog wel plek in mei. Maar idd, eerder kan helaas niet. Voor mij trouwens niet erg, want ik moet toch nog mijn natuurkunde halen.
 
even een vraagje tussendoor:

Hoelang duurt het, vanaf het moment dat je je aanmeldingsformulier opstuurt, voordat je uiteindelijk de NASS test kan doen bij de NLS

En is dat interview ook op dezelfde dag als de NASS

danku
 
Na een week ofzo word je gebeld voor een afspraak, dan 3 weken later je selectie, dus je bent ongeveer een maand verder. De NASS en interview zijn inderdaad op dezelfde dag.

Maarrehh.. Dit is een topic voor de mei klas he ;) Haha, gelieve algemene vragen even in de daarvoor bedoelde topics te stellen.
 
eey goede morgen,

ik zit ook in de mei klas, maar zit nog met een natuurkunde probleem. heeft iemand nog suggesties of data waarop natuurkunde examens worden afgenomen?
Verder heb ik mijn medische keuring al de 23 van augustus.

groetjes Kasper
 
nog iets anders,
hoe krijg ik een foto geupload, bij mij krijg ik iedere keer een foutmelding terwijl hij wel onder
de 97 KB is

groetjes
 
Back
Top