EK Poll

En nog een rode kaart......

En nog een rode kaart......

Duitse EK-journalist legt met bommelding luchthaven Verona plat

13-06-2008

VERONA - In een uiterste poging om zijn vliegtuig naar Wenen nog te halen, heeft een Duitse voetbalverslaggever een wel heel drastisch idee uitgevoerd. Hij deed donderdag (12 juni) een anonieme bommelding om de ATR-42 van Air Dolomiti nog een tijdje op hem te laten wachten. Daarop werd de luchthaven van Verona meteen voor enkele uren afgesloten.

De 27-jarige journalist meldde zich daarna bij de balie met de vraag of hij alsnog op het vliegtuig kon stappen. Hij zei daarbij dat hij had gehoord dat het toestel vertraging had opgelopen door een bommelding. De reden voor de vertraging was echter nog niet bekendgemaakt. Dat maakte de EK-reporter verdacht. Onderzoek van zijn mobiele telefoon wees uit dat hij het gewraakte telefoontje had gepleegd. De Duitser werd aangehouden.

Tot overmaat van ramp verloor Duitsland donderdagavond ook nog de wedstrijd die de verslaggever had willen verslaan. ‘Die Mannschaft’ legde het met 2-1 af tegen Kroatië.


Rode kaart voor deze passagier. Schorsing voor de rest van zijn leven is het minste. Sodeju, je zal het maar meemaken. Ok, je bent blij dat het loos is en de dader gepakt is, maar geen leuke ervaring om daar mee de lucht in te moeten.
 
Dat zijn absoluut geen grappen meer.

*edit*: het verhalen van alle kosten op deze grapjas zou hem natuurlijk doen genezen, mijn inziens een leuke sanctie.
 
EK2008

EK2008

Place your bets boys!
Can anybody say "quatre-un"!

Poules maken voor de aankomende wedstrijden misschien een idee?
Ik zet m'n geld op d'n boernklomp!


Oleoleoleeeeeeeeeeeeee
We worre wereldkampioeeeeeeeeeeenn
Oleoleoleeeeeeeeeeeeee
 
heb er vertrouwen in!!!

Ajax jeugd weer goed gedaan !

Julien -

Thought id never say this... But boy would I love to have to report for work at CDG tomorrow ! :grijns:

Denk dat ik zowieso niet als te welkom ben op CDG.. Heb een Amerikaanse en een Nederlandse vlag op mn flightcase zitten.... Zal mn CV maar ff niet richting jullie schieten I guess ;).
 
Nederland moet zich overigens niet gaan mengen in "Strategisch Spel" door Roemenie te laten winnen of wat dan ook. Dat zijn pauperpraktijken van den Italiaansen aerd. Als je alles wint word je kampioen en met dit team en San Marco zie ik het nog gebeuren ook.

PLATWALSEN die alpenlanden. Tot dat alles PAY-BAS is!

L'orange heeft de klomp zeer stevig tegen de kanis van de haan aangemept. Al wankelend met een hersenschudding komen die er niet meer bovenop dit toernooi.

Can anybody say: "A bien tot?!!!" Wij doen de lichten wel uit. DAAAAAAAAG!
 
Strategisch spel nee. Maar wat mij betreft mogen ze effe rustig aan doen, heeft geen zin om je halve team door wat roemenen doormidden te laten schoppen.

Better de energie sparen voor de kwartfinale toch.
 
Boven de Noordzee gisteren.

KLM; 'what is the score?'
ATC; 'unfortunately for you, 4-1 for Holland'.
KLM; 'But that is good new, we are Dutch'.
ATC; 'Ah I thought you would support France since the takeover'.
 
heb er vertrouwen in!!!

Ajax jeugd weer goed gedaan !

FD, ik ben het heel erg vaak met je eens, maar dat het NL-elftal nu goed en vrij speelt komt volgens mij omdat ze eindelijk dat ajax juk van zich afgegooid hebben.

(ajax: Tikkie terug, tikkie breed, tikkie terug en weer een tikkie breed, tikkie half metertje naar voren en toch maar weer een tikkie terug en opzij en nog een tikkie breed.)

:biertje:
 
Overload said:
KLM; 'what is the score?'
ATC; 'unfortunately for you, 4-1 for Holland'.
KLM; 'But that is good new, we are Dutch'.
ATC; 'Ah I thought you would support France since the takeover'.

:grijns: :grijns: :grijns:

Van de week op SPL: 'Alitalia 30, correction Alitalia 123, turn left heading 030 :grijns:'

gr

Q-Nimbus (die niet kan slapen door alle Turken die steeds lopen te toeteren, lang leve de integratie!).
 
Nou waar ga je dan voor, vier ringen op je arm of op je grill :kiss:

Dat was voor de kids, zit nu een merk lager.



En als Ned B tegen Rom A nog even 2-0 uit de mouw schudt.....

Vanavond maar eens kijken of ik Vodka of Ikea moet gaan boycotten.
 
Back
Top