EK Poll

Beiroet probleem opgelost:
Dutch Kom maandag avond, 9 juni, naar de Nederlandse pub ‘OLD AMSTERDAM’ die wordt gerund door Simon en Laura (je weet wel, Laura van Daura), om de wedstrijd Nederland - Italie kijken die om 21.45 begint.
De hele pub is oranje versierd en er is Nederlandse muziek; vanaf 19 uur zijn de deuren open.
Er is een Heineken tap en diverse soorten jenever. Verder serveert men broodjes kip , kaaskroketten, kip sate en uitsmijters.
Vanaf volgende week is de pub 7 dagen per week 's avonds open, dus alle wedstrijden kunnen daar gevolgd worden.
De andere Oranje wedstrijden zijn op 13 juni tegen Frankrijk en op 17 juni tegen Roemenie, beide wedstrijden beginnen om 21.45 uur.
Op zaterdag 21 juni is er een speciale Hollands avond; details volgen.
De pub is tussen Geant en Vanlian aan de Sea Road, Dora (zeekant) .
Namens Laura iedereen van harte welkom en hopenlijk zijn we met velen om de sfeer te verhogen, dus zegt het voort!
 
Last edited:
Nice. Van der Sar was messcherp, Red Bull! I'm telling you. En Boulahrouz, bal door z'n benen. Wat een reactie, geweldig.
Dit was echt een uitstekende wedstrijd. Hier op ESPN2 zijn ze lyrisch over spel Nederland. Ik vond dat Nederland echt een 'van Basten' wedstrijd speelde; clean, accuraat, gefocussed.

Uitleg waarom 1e doelpunt werd goedgekeurd:

http://www.telesport.nl/voetbal/ek_2008/4194109/_Van_Nistelrooy_niet_buitenspel__.html?p=3,1

Quote CNN:

"The Italians may have had billboards saying "Spremuta d'Orange" -- freshly squeezed orange juice -- but it was a Dutch squeezing which left the Azzurri blue in the face."


http://sportsillustrated.cnn.com/20...6/09/bc.eu.spt.soc.euro2008.ned.ap/index.html
 
Last edited:
Yeah, I was loving ESPN 2 their coments as well over here at my side!!

Inderdaad thanks to van der Sar big time.. En natuurlijk de AJAX jeugd en staf die NL naar een 3-0 overwinning wist te loodsen. Duidelijk.

was sitting side to side to some wannabe Italians... After the second goal they admitted they like the Greek better anyway :grijns: en kon FD beginnen zn feestje te vieren.

Heerlijk, mn wekkertje ging af om 11:00.. om 12:45 zat ik te onbijten met 2 halve liters heineken in de pub om de hoek... Nu even aan de koffie, moet wat rekeningen betalen vandaag. Capital one en compass bank krijgen vandaag wat 'spontane' donaties van me..

NL - Romania 2-1

NL- Frankrijk 1-1
 
FD, wat l*l je nou met die uitslagen?

BBC sport website: The Dutch were worthy winners of a magnificent game - and made it clear they have the quality to have a major impact on Euro 2008.

BTW, heb me zelf redelijk schor gescreeuwd in die Old Amsterdam Pub
BTW2, nothing on the hand, morgen DH naar huis en t/m de 23 vrij
 
mn voorspelling voor de rest van de poule wedstrijden !!!

PS: Heerlijk om aan het bier voor onbijt te zitten. Aangeschoten voordat je het weet
PPS: Mn keeltje doet ook pijn nu...
PPPS: waar is thuis voor jou deze dagen? Griekenland of NL ?
 
Brings back memories: landen met je je C152 en daarna opgehaald worden door een follow me van Ramp 66. Dit was trouwens Grand Strand Airport.

NED-ITA: 1-1

Jah geweldig....... heb daar nog weleens een nachtstopje gehad wegens het weer (precies tijdens spring break).
 
Gaat wat worden vrijdag. Huis is versierd in het blauw én oranje :grijns: . Ik word nu al scheef aangekeken met m'n auto die helemaal versierd is tbv ons elftal :grijns:

NED - FRA 2-1 . Na gister gekeken te hebben, kan het alleen maar beter !
 
FD, thuis is NL (fam) en Greece (base), maar DH strakkies naar AMS via CDG F2... (crew change downroute) heb leave om nieuwe keet klaar te maken voor move

Oranje - cheese eating surrender monkeys = 3-1
 
Het moet toch niet gekker worden! Vanochtend boodschappen gedaan, is m'n auto door die kut fransen met graffiti volgespoten met France! :(

Nederland moet ze kapot maken! :grijns:

Ik zeg NED-FRA 3-0 !
 
Het moet toch niet gekker worden! Vanochtend boodschappen gedaan, is m'n auto door die kut fransen met graffiti volgespoten met France! :(

Nederland moet ze kapot maken! :grijns:

Ik zeg NED-FRA 3-0 !


Haha, dat meen je niet??? Heb je het er wel af kunnen krijgen, of heb je al een afspraak gemaakt met de autospuiterij?:grijns:

Die Fransen beginnen steeds meer op Duitsers te lijken heb ik het idee...:grijns:
 
Maandag maar naar de autospuiterij :( . Durf zo de straat niet meer op joh met die auto:grijns: , maarach was toch al rijp voor het grofvuil :grijns:

Ik vreet mijn pet op als FRA wint! :grijns:
 
Vive Lux-se nummerborden.

Anyway, we hopen natuurlijk dat de Fransen met 5-2 onder de grasmat worden gestopt maar het zal "slechts" een spannende (laatste goal door de Fransen in blessuretijd) deux deux gaan worden.


Trouwens, Kroatië heeft mijn interesse als vakantieland gewekt.... Machtig mooi land (en voetballers)
 
Eigenlijk wel grappig, want op kantoor zit de sfeer er ook weer helemaal in. Heb met een aantal dames een weddenschap afgesloten dat ze een lekkere taart voor me gaan bakken als NED wint :grijns: . Heb uit Nederland ook het shirt van de leeuw en een paar welpies van de good old AH. Je moet die gezichten van die Fransen zien, priceless :grijns: . Mijn zoontje laatst ook heerlijk naar school met een oranje t-shirt met van Nistelrooy erop, die gezichten echt priceless.

Na die wedstrijd met Italië wordt er wel met een andere invalshoek gekeken naar Nederland :D .
 
Haha, klopt, stond de day after met een AD bij de kiosk. Bonne match, magnifique hoorde ik links en rechts terwijl ik niks had gezegd.
 
@ Julien: Ik kan me het heel goed (en maar al te graag) inbeelden.

Wat wordt je nieuwe kleurtje voor de auto nu? Oranje met een Rood/wit/blauw op het dak:grijns:?

Wel origineel blijven:D

*edit*: ik verwacht trouwens een steady 2-1
 
Back
Top