EK Poll

6

676$

Guest
Nah, zal ik maar es ff aftrappen dan?

Laten we een poll houden per wedstrijd.

Nederland - Italie 3-2 (eeuwige optimist. Ik hou het op een blunder in de Italiaanse defensie in de laatste minuut)

Mag 9 juni om 12 uur in den ochtend de bar in duiken.. Can't wait.

See yaaa
FD
 
FD welke bar? Get me a buddy pass and I'll shoot over.
Hier in de biblebelt zal het moeilijk worden om een bar met EK te vinden.

Ik zeg 2-3 Italie, zeker nu V.P. niet mee doet. Ik miste ook enthousiasme na de training. Ook is Van der Sar niet psyched genoeg. Give that guy a Red Bull!
 
What's u doing in the heartland !? nice little culture shock there huh buba?? lived there for a while...

Anyway, let's make it work! I'll see what I can do for ya. (flyhigh get ur ass over here and bring pantryman for the ride? you boys can crash at my place)

FD
 
Myrtle Beach, daar aan de Red Neck Riviera moeten toch wel wat foute kroegen te vinden zijn die gewoon open zijn.

Brings back memories: landen met je je C152 en daarna opgehaald worden door een follow me van Ramp 66. Dit was trouwens Grand Strand Airport.

NED-ITA: 1-1
 
Last edited:
weet iemand een goeie bar met scherm in Beiroet? de Marriott is dicht dus geen Champions meer

ik ga de ambassade maar eens bellen...

kaaskoppen-pizza boeren 2-1
 
Last edited:
Het Nederlands elftal kennende zijn ze wel goed in het niet laten scoren van de tegenstander, echter zelf scoren zit dan weer niet in de genen.
Vandaar 0 - 0
 
Zelfs zonder Robben denk ik dat we het toch wel gaan redden maandag, zeker als van Persie toch op tijd hersteld is en alsnog kan spelen (zo ziet het er helaas niet uit).

NED - ITA 1 - 0 (Sneijder, 30e minuut)
 
zit Portugal-Turkije te kijken (al zo'n 5 minuten) met Duits commentaar...
Portugal speelt nog steeds met een aantal van die smerige ratten die ons team naaide twee jaar terug wat een.... och, het is maar een spelletje
 
1-1

Italie begint altijd slecht aan een WK/EK maar als ze 1-0 achter komen proberen ze er weer voor te gaan, dan 1-1. Zoiets denk ik :p
ik ben geen paragnost maar een paragnost op de radio bij 538 zij dat het er goed uitziet voor Oranje, en nu vertrouw ik die mensen voor geen flikker, dus ik denk dat ze niet door de poule heen komen (Ik hoop het wel natuurlijk samen met italie)
 
Tsja, je hoopt op 3-1. Maar dan gaan de spelers bakkeleien hoeveel premie een goal oplevert en hoeveel nullen de volgende ronde wel niet waard is.

Nee, gewoon een "slap in the face" 0-2 voor Italië om ze wakker te schudden. Dat werkte meen ik ook 20 jaar geleden. Eerste wedstrijd weggespeeld om daarna te herrijzen.

:nicethread:


Lang leve de schotel. Ik moet niet denken aan Duits commentaar morgenavond.
 
Uiteraard hoop ik op een overwinning van Oranje, dus zeg 1-0. Mochten er mensen in Nairobi zitten (KLM uiteraard niet meer, maar wellicht Martinair?) die dit nog lezen voor vanavond 21.45: Tamambo bar in The Village Market is the place to be vanavond (en ik trakteer een biertje ivm verjaardag vandaag!)
 
Nederland - Italië 1 -2 (laatste minuut scoort Italië) .

Roemenië - Frankrijk 0-1 ( Frankrijk heeft sterke verdediging, Roemenië niet denk ik)

:nicethread:
 
Back
Top