Cambridge Certificaat

An2Colt

New member
Hoi iedereen,

Ik zit in de 3de klas en heb net 2 jaar tweetalig onderwijs (TTO) achter de rug gehad. Ik ben van het TTO verwijderd, omdat te weinig punten had op mijn eindrapport van de 2de klas.

Nu zit ik met een probleem, want met een Cambridge certificaat, wat word uitgerijkt als je 3 jaar TTO hebt gedaan, kan ik niet meer halen, tenzij ik dat na de middelbare school doe of blijf zitten.

Krijg ik een grotere kans om aangenomen te worden bij pilotenopleidingen als ik toch mijn Cambridge Certificaat probeer te halen?[/I

Bedankt, An2Colt
 
Last edited:
Tjaa, ik snap wel waarom je van het TTO verwijderd bent... Dat je Cambridge niet eens in fatsoenlijk Engels kunt spellen, zegt mij al heel wat. Uitrijken is uitreiken he ;)

En ik zie het nut niet echt in van een Cambridge certificaat. Je moet toch een redelijk niveau van Engels kunnen en in mijn ogen zul je niet verkozen worden boven iemand zonder Cambridge certificaat. Het gaat om het totaalplaatje. Een Cambridge certificaat is echter wel handig als je bij een maatschappij in de UK gaat werken.
 
Als je de juiste vakken niet hebt gevolgd heb je aan een Cambridge certificaat net zoveel als een bewijs van inschrijving bij het ROC van Schipluiden.

m.a.w. in de luchtvaart kan je er weinig mee.
 
Back
Top