Ab initio sponsorship

Kazeven, bank wil garanties. Bij een KLS / NLS / EPST en nog anderen heb je een garantiefonds. Met andere woorden, de bank weet dat het geld terugkomt. Als iemand borg moet staan, weet de bank ook dat het terugkomt en als de bank weet dat je daarna gegarandeerd een baan krijgt, weet de bank ook dat het geld terugkomt.

Maar dit is erg theoretisch, in de praktijk kan het natuurlijk altijd anders liggen, vooral met de hogere rentes op dit moment.
 
etihad heeft internationale course, normaal beginnen ze de selecties voor de eerste klas in July...en begin je met leren eind dit jaar
 
etihad heeft internationale course, normaal beginnen ze de selecties voor de eerste klas in July...en begin je met leren eind dit jaar

Ik kom misschien lui over, maar ik kan toch echt niet vinden waar deze international course pagina is? Misschien iemand een link?
 
die link werkt niet, je moet gewoon naar http://careers.etihadairways.com/ gaan en daar staat ergens cadet pilot program aan en uit te springen, klik daar dan op....

Naar het schijnt heeft etihad in het komende jaar 100den piloten nodig om hun vliegtuigen te kunnen bemannen
 
volgens mij is GCAA aan het werken om equivalent te worden met JAA.
Anyhow, als je daar gaat studeren zit je daar zowiezo voor de volgende 8jaar, en misschien blijf je dan ook wel he :).
Euh, op pprune waren er een paar UAE-nationals die al een interview hebben gehad (volgens die peet waren er in dat interview zelfs mensen die vanuit canada gekomen waren enzo) voor de rest is het daar zeer stil en volgens mij weet etihad het zelf nog niet echt hoe ze het gaan doen.
Naar het schijnt zijn er ook 750 kandidaten.
Kijk is op http://www.pprune.org/forums/interviews-jobs-sponsorship/321601-etihad-cadet-pilot-programme-23.html
hier praat zopenhawer over zijn eerste kennismaking, in hoeverre de info klopt kan niemand zeggen, maar het wordt redelijk gedetailleerd beschreven dus ik ga ervan uit dat het wel waar is :)
 
Ik weet niet hoe het geregeld is in Abu Dhabi, maar in enkele andere golfstaten (Qatar) heb je een exit permit nodig om het land te verlaten. Denk dat je dit wel eventueel in je achterhoofd moet houden als je aan dit avontuur begint. Zit je er eenmaal, dan is het denk ik erg lastig om eruit te komen mocht het niet zijn wat je ervan verwachtte. Het is dus niet zo dat je na wat onenigheid over je bond of iets dergelijks je biezen kan pakken. Wellicht zijn er mensen met ervaring in de desbetreffende golfstaat.
 
Back
Top