Vrij plekje NLS AI0807!

RekkofXF

New member
Collega aspiranten!

Ok, to the point: ik sta ingedeeld in NLS klas AI0807, maar dat gaat hem voor mij jammer genoeg niet worden. :traantjes
Verplichtingen bij mijn huidige werkgever (KLM) zorgen hier voor.

Met de NLS al een aantal keer contact gehad en het enige alternatief wat zij bieden is......ruilen.

Dus bij deze een oproep aan iedereen die al is ingedeeld in een NLS-klas na Juli 08, die eventueel wel in Juli zou willen beginnen, please reply!

Greetzzzz,
Marty :airforce:
 
En mag ik het raar vinden dat jij dit zelf moet oplossen ipv dat de NLS dat zelf regelt? Zij zijn toch degenen die weten wie er in de opvolgende klassen zijn ingedeeld? Of zeg ik nu iets heel stoms?:1855:
 
I totally agree zweuvert....
Ze zeggen dat ze hier geen tijd voor hebben :wegkwijt:
Trust me,...I tried. Dit probleem via een post op Airwork is zo'n beetje m'n laatste optie geworden. :)
 
:eek:
Wat een rare lui (imho)... Als ze daar al geen tijd voor hebben, waar hebben ze dan wel tijd voor!? Besteden ze daar zoveel tijd aan het begeleiden van studenten ofzo...
Heb je het al bij EPST en/of KLS geprobeerd? Ik zou ze gewoon lekker laten stikken daar en vriendelijk 'tot ooit' roepen en het bij een andere school proberen. Op dit moment genoeg scholen die je een net zo goede kans of zo niet betere kans geven om bij KLM te mogen solliciteren. Onthoud dat jij hun klant bent, en dat je hen 100k komt brengen. Dan mag je volgens mij wel wat terug verwachten.
Succes ermee...:biertje:
 
Ik kan me zo voorstellen dat ATMarty de klas in Juli wel kan opgeven maar dan in 2009 pas aan de slag kan (of KLS / EPST na de betreffende selecties, waarbij ik gok dat hij zoals vele niet door de hele KLS selectie is gekomen) behalve als er eerder toevallig een plekje vrijkomt... of als er iemand is van de najaarsklassen die wel in Juli wil beginnen maar dat eerder niet kon omdat die toen al vol zat... Dan zijn er natuurlijk meteen twee mensen geholpen.

Overigens is de NLS vrijdag eindelijk samen met de ABN AMRO overeen gekomen een garantiefonds samen te stellen, de juli klas kan daar als eerste gebruik van maken.
 
Overigens denk ik dat er vast nog wel plekjes vrijkomen, aangezien de meeste mensen van de najaarsklassen hun eindexamens nog moe(s)ten halen.

Marty, we hebben toch een maand opzeg termijn of praat ik nu poep? Dan kan je toch (op de eerste dag na wellicht) prima op tijd beginnen?
 
Overigens denk ik dat er vast nog wel plekjes vrijkomen, aangezien de meeste mensen van de najaarsklassen hun eindexamens nog moe(s)ten halen.

Marty, we hebben toch een maand opzeg termijn of praat ik nu poep? Dan kan je toch (op de eerste dag na wellicht) prima op tijd beginnen?

Hey Nosig! Je hebt helemaal gelijk man, uiteraard hebben we maar een maandje opzeg, maar zit momenteel vrij diep in een groot AF/KL-project waarin ik de leidende factor ben. KLM heeft er erg veel voor over om mij nog iets langer te houden. Daarnaast kweek ik er een flink stuk goodwill mee, wat "later" bij Auke of Michiel weer voor een +je kan zorgen.

Anyway, zoals je al zei hoop ik dus twee vliegen in 1 klap te kunnen slaan, zolang er maar iemand reageerd....

Ps. Mocht je ooit weer in 204 zijn, kom eens langs op de 1e. Zit links in de hoek!:biertje:
 
Last edited:
He Marty,
een tip: kijk even op hyves. De klas van 2 maanden na de AI0807 heeft een eigen klassenhyves.
Misschien kan je met 1 van die groep ruilen.
Succes,
Groeten
 
Back
Top