Woonruimte met spoed voor nat. cursus Utrecht

JudgeKing

New member
Beste mede luchtvaartgekken,

weet een van jullie wellicht of, en zo ja hoe, op korte termijn in Utrecht goede woonruimte gevonden kan worden voor het volgen van de JBI natuurkunde cursus?

Marktplaats en andere websites leveren niet veel op, veelal is onbepaalde tijd huren vereist. Een gouden tip wordt beloond met een all incl. (dus incl. barbeque en aldi-bier op mijn instant grill van 5 euro)rondvlucht in een zwever door schrijver dezes! :p (onbeperkte geldingsduur, ingangsdatum in overleg)

Many thanks in advance
 
ahh you are my man! thx, ik heb goede hoop bij die site...kost wat maar dan heb je ook wat. Many thanks en als ik een kamer heb binnen nu en 4 weken mail ik je :D
 
Ik heb een studio in Utrecht (F.C. Dondersstraat, Wittevrouwen) die op dit moment in de verkoop staat. Verhuur voor een kortere periode is bespreekbaar. Het betreft een woon/slaap kamer (20m2) aparte keuken (10m2) en een eigen tuin (20m2), badkamer is gedeeld met 1 andere persoon. Is met de Bus 5 min van downtown Utrecht, kamer is niet gemeubileerd. Prijs 450 incl gwl. Er zijn meerdere geinteresseerden, maar Airworkers hebben voorrang :biertje:. Succes met zoeken. Adios, R.C.
 
Back
Top