etihad

sta nu al een paar (3weken ofzo) weekjes op 'under review' volgens een paar mensen op pprune (alhoewel het daar een boeltje is in de etihad thread en er dingen worden gezegd zonder bronnen te vermelden enzo) zouden de selecties doorgaan in Juli en wss in Engeland, Londen....

Hoe staat het bij de andere applicants? al meer nieuws dan jouw status die verandert is? laat iets weten
 
Ben naar de selecties gegaan in Frankfurt, vriendelijke mensen daar van Etihad :).
En de testen waren niet zo moeilijk... Over een week en half weet ik of ze mij 'under consideration' houden of van mij af willen, pas in oktober gaan ze zeggen wie er naar fase 2 mag die plaatsvindt in Abu Dhabi of Dubai, een 100tal applicants gaan in geinviteerd worden voor fase 2, nu zijn we nog met iets minder dan 1000


Ook is gezegd geweest dat de bindingstijd van 6jaar naar 5jaar is terug geschroeft, en dat als je de opleiding niet af krijgt (door te weining inzet, etc) je de kosten zelf moest terug betalen, weet niet hoe het zit als midden in de opleiding opeens je arm wordt afgebeten door een kameel en jij er dus niets aan kan doen dat je niet verder kunt studeren...
 
een beetje zoals de IQ testjes die je doet op internet+engelse test, alles meerkeuze...
ze zeiden dat ze ons onder druk wouden zetten met een tijdlimiet maar als je lekker doorwerkt kom je er makkelijk met 3min overschot :).
5jaar 'bond' inderdaad tussen aanhalingstekens, eerste jaar wordt 40% van je loon afeghouden, 2de jaar 30%, 3de jaar 20%, 4de jaar 10% en 5de jaar 5% (ongeveer) als terugbetaling van de opleiding....
 
Back
Top