Onderwater starten

Ik weet niet of ik in dit gedeelte mag reageren, maar het lijkt mij een montage, als je goed kijkt hangt het vliegtuig even stil voordat hij begint met uitklimmen. Het lijkt mij erg sterk dat dit geen photoshop werk is.
 
Natuurlijk is dit niet mogelijk... Filmpje is dan ook nep. Wel leuk gemaakt overigens.

Bij raketten werkt het wel, omdat die alle benodigde brand- en zuurstof aan boord hebben. De raket motor wordt echter ook pas ontstoken (bijna) boven water. Ze gaan in een "capsule" van luchtbellen naar de oppervlakte.
 
Okee jullie zijn dus duidelijk nieuw in de luchtvaart!

Dit is een video van de certification van de JSF. Met deze demo moeten de laatste (linkse) twijfelaars over de brug geholpen worden.

Met vriendelijke groeten.

ps Niet meer reageren op een onderwerp als je er geen verstand van hebt!
 
Wel lastig met je lagere V1... wat als er nu wat gebeurd onder water?
Ik zou in dat geval maar een uitzondering maken en voor/op V1 gewoon door gaan :grijns:
 
Fake, kijk maar naar het water; het is de plons van iets dat IN het water valt, niet wat er UIT cumt. Even achterstevoren draaien en klaar.
 
als je goed kijkt naar de eerste secondes kan je de missile shields terug in het water zien vallen, gewoon een f15 geplakt op een raket
 
Okee jullie zijn dus duidelijk nieuw in de luchtvaart!

Dit is een video van de certification van de JSF. Met deze demo moeten de laatste (linkse) twijfelaars over de brug geholpen worden.

Met vriendelijke groeten.

ps Niet meer reageren op een onderwerp als je er geen verstand van hebt!

Kun je misschien iets normaler reageren? Ik zeg toch duidelijk "het lijkt mij", en niet "het is"... Je kunt ten slotte niet alles weten.
 
Het lijkt mij (...!) dat je het berichtje van Request visual nog maar eens moet lezen.

Deze keer met een glimlach op je gezicht ;)
 
Back
Top