newbe met een vraagje

Alpine

New member
Hallo Allemaal,

Ik ben Bart Hendriks, en ik ben nieuw op dit forum.
Uiteraard ben ik ook piloot, ik heb net mijn CPL/IR examen achter de rug, heb de ATPL theorie en ga binnenkort mijn MCC cursus doen. Deze doe ik op een Airbus A330, bij SWISS. Waarom bij SWISS zullen sommige vragen. Het antwoord is simpel, ik woon in Zwitserland en heb ook hier mijn complete pilotenopleiding gedaan. Dit alles in het Duits, dus mocht er iemand problemen hebben met de vaktermen in het Duits, dan wil ik best wel helpen, ik spreek het vloeiend. Ook ken ik de luchthavens van Zwitserland, in het bijzonder Zürich, erg goed. Mocht iemand interesse hebben.

Ik heb echter ook een vraagje. Ik ben druk bezig mij voor te bereiden voor airlines, en ben nu op zoek naar een spelletje welke de multitasking-tests nabootst. Een methode om dit te traineren, liefst in een soortgelijke vorm als die van de tests bij airlines. Heeft een van jullie een suggestie? Link? Download?

Bij voorbaat dank!!!
Groeten
Bart alias Alpine
 
Hallo Bart,

Welkom op het forum. Weet niet of dit helemaal een antwoord is op je vraag, maar het is wel een advies. Toen ik in 2003 bij Lufthansa solliciteerde heb ik me voorbereid door naar S und P training in Hamburg te gaan. Dit is absoluut het geld waard als je wilt solliciteren in de Duitssprekende landen. Zij bieden de beste voorbereiding voor selecties (onder andere DLR test).
 
Hoi Koning Lucht,

Bedankt voor het idee, maar dat zit er helaas bij mij niet in. De DLR test heb ik ook al leren kennen, tot mijn spijt...:niet_bli:
Ik ben nu op zoek naar een computerprogramma die dit soort tests kan simuleren. Vooral het multi-tasking deel, dat levert mij wel eens problemen en die wil ik aanpakken via deze manier....

Bedankt,
Bart
 
Kijk eens op PPrune, BA the Lowdown o.i.d.

In deze eindeloze thread wordt ergens verwezen naar een link waar je voor pak 'm beet 60GBP een programma verkrijgt met idioot veel mulitasking sessies.

Hand/oog/voet...reken/kleur/stuur etc.
 
heb je de test cd die je voorbereid op de dlr niet meer? Daar zit wel een goed proggie bij om je multi tasking te testen.
 
nooit gehad

nooit gehad

Hoi,

Ik heb nooit een CD gehad van de DLR test. Ik heb het van Internet geladen en bij deze programma's heb ik geen test voor multitasking gezien. Heb jij die CD? En ja, kan je mij dit programma dan sturen?

Bij voorbaat dank!
Groeten,
Alpine
 
Alpine,

ik heb de software van SkyTest gebruikt voor mijn DLR.
Daar zat ook zo'n multi tasking test bij. Zie net dat ze ook voorbereiding doen voor Air Berlin.
Je kunt de software downloaden en moet een key kopen. Ik heb de software inmiddels ook niet meer maar zonder key had je toch niets gekunt.
Kijk eens op hun site www.skytest.de misschien bieden die de juiste hulp.
 
Back
Top