Waar is dit restaurant ?

En het restaurant is waar op de foto? En, om in terms te blijven, kan je daar een GT drinken en een steak eten?

We should know.

Cheers
Art
 
Vooruit dan. In een andere thread was er sprake van om deze weer nieuw leven in te blazen, en ik had nog een foto liggen (en sinds kort een account op ImageShack)

Here goes:
restaurantqw2.jpg
 
Nou zeg, dit is zelfs voor Ome Art een inkoppertje.

Ben er denk ik zelf nog eens geweest, zo'n dertig jaar geleden. ?
Kan me nog herinneren dat ze toen al een jaarlijkse open dag hadden met vliegfestijn en andere gezelligheden.
De gebeurtenissen werden opgestart met een processie van de plaatselijke kerk gemeenschap. pastoor voorop en misdienaars daarachter met wierook, gevolgd door de dorps harmonie.
Tien uur in de ochtend en de stemming zat er al goed in, wat wil je ook met Stella bier voor een kwartje, of zo iets, twee keer niks eigenlijk.

Er was toen ook een zekere Majoor X, Belgische Luchtmacht, die de Tipsy Nipper voorvloog.
Als ooit de woorden Tipsy en Nipper in een zin met het vliegen van een machine zwaarder dan lucht met elkaar in verband werden gebracht was het wel op die open dag waar de toen nog jonge Art getuige was. De demo was navenant, en indrukwekkend.
Heb de Majoor daarna in de biertent nog even gesproken, of dat zo'n demo nou niet gevaarlijk was of zo, gegeven de omstandigheden.

Onder bulderend gelag van de omstanders werd Art, (een nog junior gezagvoerder bij een gerenomeerde maatschappij, maar nog wel met een babyface), te woord gestaan.
"Luister menneke, tis nikske nie, as ge later zelf piloot goat zijn zult ge merken dat uwen maschien gelijk een madam is, ge moet er boven op zitten en laten trillen. Da ge de baas zijt he. Dan is er nooit ginnen embrass. Proost.
Een wijze les. Heb het echter altijd voor me gehouden.
De betreffende Majoor heeft nog vele jaren rondgevlogen in het open dag circuit.
Dus een zekere kwalificatie had ie wel, Stella of geen Stella.

Ok dan.

Keiheuvel Belgie.

Heeft Art de floor?
 
Wel, ook hier uiteraard Oom Art aan te treffen! Saluut... Dacht; laat ik hier ook eens een kijkje nemen en gelijk Bingo

Het is de Viscount Alpha Bravo van restaurant Silbervogel in Hanover.....;)
 
Dat is toch niet te geloven.

TD lijkt wel een levende Wikipedia. Een TailWiki, wellicht.
Er moet toch iets te vinden zijn wat hij niet binnen vierentwintig uur te pakken heeft.
Zal er eens over nadenken.

Anyhow, antwoord goed en TD heeft de restaurant floor.

Cheers
Art
 
Dat is toch niet te geloven.

TD lijkt wel een levende Wikipedia. Een TailWiki, wellicht.
Er moet toch iets te vinden zijn wat hij niet binnen vierentwintig uur te pakken heeft.
Zal er eens over nadenken.

Anyhow, antwoord goed en TD heeft de restaurant floor.

Cheers
Art

Bloos, teveel eer Art! Je moet ook wat geluk hebben. Maar als zoon van een rechercheur zit zoeken ook wel een beetje in het bloed denk ik.....
Mijn plaatje dan: uit eigen doos en makkelijk genoeg denk ik...
restaurant.jpg


Cheerio, TD;)
 
Hi TD, geef eens een hint.
Ik denk dat het ergens in Nederland of Belgie is, maar gezien het feit dat ik al een paar honderd jaar uit dat theater weg ben, heb ik geen idee waar ergens een honderdvier tegen een terrasje staat aangeleund.

Overigens, die twee blonde dames aan dat tafeltje, komen die met jouw mee naar de Oost? Of zaten die daar toevallig?

Cheers
Art
 
Het immer gezellige Texel van Ed de Bruin.
Indien juist: open floor, want heb even geen tijd.
Sorry voor de dubbele post.
 
Last edited:
Hi MG.

Texel zou kunnen gezien de lokale outlay, maar, die honderdvier, hoe kwam die daar? Toch over de weg neem ik aan, of heeft Texel inmiddels een 8000 ft runway?

Toch opvallend dat in de buurt van vliegers en vliegtuigen er altijd weer aantrekkelijke dames in de buurt zijn. Zoals bij een F1 event bijvoorbeeld.

Waar is TD?

Cheers
Art
 
Hi MG.

Texel zou kunnen gezien de lokale outlay, maar, die honderdvier, hoe kwam die daar? Toch over de weg neem ik aan, of heeft Texel inmiddels een 8000 ft runway?

Toch opvallend dat in de buurt van vliegers en vliegtuigen er altijd weer aantrekkelijke dames in de buurt zijn. Zoals bij een F1 event bijvoorbeeld.

Waar is TD?

Cheers
Art

MG heeft het helemaal goed, het altijd gezellige Texel van Ed en Mike. Open floor dus.

TD was even met mrs. TD in Amersfoort, want koopzondag en dan zijn die Mrs-en niet te houden, dat snap je. Met deze mooie Indian Summer natuurlijk utgebreid op het terras genieten van drank en spijs. Wij moeten dit soort dagen koesteren en direct consumeren. Wees maar blij Art dat jij het hele jaar door buiten kunt zijn, monsoon daargelaten.
De 104 is door een groepje enthousiastelingen geregeld en natuurlijk over de weg (en de boot) daar terecht gekomen. Nu staat het bul voor het havengebouw aan de weg, helemaal fris geverfd.
De dames zijn hele goede bekenden uit ons vliegwereldje, de blondines horen bij bevriende vliegmaten (eentje met een T6), mevrouw Taildragger op de voorgrond bij mij....:cool:

Art, bespeur ik bij jou een verhoogde belangstelling wanneer een 104 in beeld komt? Heb je er zelf op gevlogen?

Garoeten, TD
 
Back
Top