AP&M klas 2008

Erky.

New member
Hallo mensen

Vorige week COVA met positief resultaat gehaald en aangezien ik mij heb aangemeld voor AP&M hierbij de vraag:

WIE O WIE begint er nog meer in september 2008 aan de Hanzehogeschool?

EDIT:
AP&M 2008 hyves is aangemaakt :

http://apm2008.hyves.nl
 
Last edited:
Hehe, ap&m 2008 alweer. Nog 1 thema en dan zit het eerste jaar er al weer op voor mij :)
Misschien een ideetje om alvast voor het begin van het schooljaar met de ap&m'ers uit eten te gaan, hebben wij vorig jaar ook gedaan (ken je elkaar alvast een beetje voor het introductiekamp).
 
Gefeliciteerd Erky :biertje:!
We zien je in september in Groningen.
Geniet van het studentenleven daar :yeehaa:!

Tim
 
Lache man :D
maar Tim, jij ging toch in mei naar de kls of niet?
Wel een leuk idee om uit eten te gaan, alleen moet er wel animo voor zijn :p
Zometeen ben ik de enige AP&M'er;)
 
Aah gezellig dan ! :D Weet je toevallig of er al meerdere aanmeldingen zijn dit jaar?
Groningen studentenstad: Hoe bevalt je dat :D
 
Hey boys, wat voor vakken volgen jullie en hebben jullie nog tijd over als je eenmaal thuis zit? Of zit je 100 % te studeren in je te kleine kamertje?
 
We zijn net begonnen aan het nieuwe thema, en daar krijgen we bouwtechnologie, logistiek, recht en project planning. Voor wat betreft de lestijden valt het heel erg mee. Vandaag nog een uurtje ofzo, dan vanavond de stad in:biertje: en morgen vrij:)
 
Hoe ziet jullie rooster er ongeveer uit dan? Is dit vergelijkbaar voor volgend jaar?
Zou heel fijn vinden als we ten minste 1 x per week vrij zijn :D
Hoe doen jullie het met bijbaantjes/inkomen/uitgaven?
Greetz!
 
PM je email adres maar, dan stuur ik de roosters wel op in pdf bestandjes.
Voor de rest, ik leef van de studiefinanciering, m'n ouders betalen de rest (kamer huur, collegegeld, studieboeken enz.)
 
Diederik en Oscar! Gefeliciteerd!
Misschien leuk als we even personal contact opzoeken :D
hyves/msn oid :)
XX
 
hey erky
Ja is goed plan.. sorry voor mijn late reactie hou hem niet zo in de gaten :p maar mijn hyves is ook diederik12 stuur maar een krabbel.. dan geef ik je mijn msn! greedz!
 
Diederik, je komt uit Venray lees ik?
Dat wordt samen reizen :biertje:!! Hahaha.
Ik kom uit Horst namelijk, is wel leuk misschien om af en toe wat samen te reizen.
Ik kan je in ieder geval vast meededelen dat je een hekel aan de trein gaat krijgen.

Tim
 
Hey allemaal,

@Tim, ik heb nu al hekel aan het OV dus ik kom daar met eigen vervoer. :D
Verder ben ik ook medisch goedgekeurd en weet jij wanneer we definitieve brieven van startdata's krijgen etc? Wanneer zijn de eerste lessen? Met wie kan ik even in contact komen. Want ook de vakanties beginnen en ik hoop eigenlijk voor de vakantie al klaar met voorbereidingen te zijn.,

@ Diederik12, ik heb je gekrabbeld :D
 
... en weet jij wanneer we definitieve brieven van startdata's krijgen etc? Wanneer zijn de eerste lessen? Met wie kan ik even in contact komen. Want ook de vakanties beginnen en ik hoop eigenlijk voor de vakantie al klaar met voorbereidingen te zijn.,

Wen er alvast aan dat alles heel laat geregeld is ;). Normale startdatum van het collegejaar is volgens mij 1 september. Je hebt dan eerst een week introductie en de week erna beginnen de lessen. Voor vragen m.b.t. aanmelding en dergelijke kun je contact opnemen met Mw. I. Smit-de Haan, e-mail i.smit-de.haan@pl.hanze.nl.

Tip: als je op kamers gaat begin dan op tijd met zoeken. Er zijn in Groningen meer studenten dan kamers namelijk ;). Dat je het even weet.

Tim
 
Oké boys,

Officiële brieven van de kls en hanze zijn binnen.
Ik mag het aankomende schooljaar beginnen in Groningen! :) !
Een kamer heb ik ook zo goed als geregeld, tevens laptop en nieuwe auto !
Dus het gaat helemaal goed komen! Tot september jongens en hopelijk komen er nog meer klasgenoten hier in dit topic!

:nicethread:
 
Back
Top