Profcheck doen voor 4 mei

HJK

New member
Weet iemand nog instanties waar ik op zeer korte termijn een profcheck (IR-ME) kan doen. Voor 4 mei 2008 dus.

Ik kreeg namelijk vandaag te horen dat tijdens mijn gehele type training mijn IR geldig moet zijn. De 3 maanden verloop regel kennen ze kennelijk niet in Oostenrijk. Vandaar.
Ik heb hem vorig jaar op de sim gedaan en dus moet het dit jaar op een echte kist. Ook een leuke bijkomstigheid.
tips?
Heb al de martinair vliegschool gebeld. Daar krijg ik nog een tel. van terug. Bij flightware wordt het ook erg lastig op korte termijn.
 
dank u dank u. Inmiddels wings over holland geprobeerd en singles & twins. Het lijkt erop te gaan lukken op de korte termijn.
groeten
 
Extension?

Extension?

Why don't you call the IVW - explain your situation and see if they will give you an extension.

Worth a try - save yourself some money.
 
Hoi

De regel dat je vanaf dit jaar om en om de profcheck op een simulator mag doen.

Aangezien dat deze regel na mijn laatste profcheck (op sim) is ingegaan vroeg ik me af of ik dat dit jaar alsnog het op de sim mag doen. Ik bedoel hiermee dat dit jaar voor mij de eerste keer dat ik onder de nieuwe regels het op de sim ga verlengen.

Verder vraag ik me af wanneer je slechts alleen een ME/IR heb zonder MEP hoe dit dan actual geregeld moet worden? is het dan zo dat de examinator dan gaat taxieën/landen?

Vaag allemaal!!!
 
Back
Top