Medicijngebruik

K353

New member
Na in enkele oudere artikelen te hebben gekeken kon ik nergens iets vinden over medicijngebruik en de voorwaarden die eraan verbonden zijn met betrekking tot de selectie van de KLu.
Weet iemand hier misschien iets meer van, want ik kan het ook nergens anders vinden.

Bij voorbaat dank.
 
Ik denk dat alleen de artsen op het CML en het CMH je hier meer over kunnen vertellen. Of er moet toevallig een vliegerarts op die medium rondzwerven . . .
 
Dat idee had ik ook al, maar goed, je kan het altijd proberen.

In ieder geval bedankt :)
 
Tijdens de algemene voorlichting is er een keuringsarts aanwezig waar je vragen aan kan stellen.

Ook ik had een vraag voordat ik aan de keuring begon en belde naar het CML. Dan krijg je de contact gegevens van een keuringsarts.
 
Volgens mij is het zo dat je minimaal 2 maanden zonder je medicijnen moet kunnen(is mij verteld op de opendag van KMA door een voorlichtster van de luchmacht) maar dat weet ik niet helemaal 100% zeker.
 
Ik heb een zogenaamd parecetamol ingenomen , maar niet van die normale ,

Mijn moeder is gevoelig voor parecetamols dus heeft ze iets anders die het zelfde effect heeft ,
En omdat wij toen geen parecetamol thuis hadden heb ik mijn moeders medicijn ingenomen ,

Kan hier van iets gebeuren?
 
Voor zulke vragen kun je beter bij je huisarts zijn.

Maar het gaat hier vooral om langdurig medicijn-gebruik. Ik denk niet dat het nemen van een pilletje omdat je een keer hoofdpijn had, hier een probleem gaat zijn.
 
Back
Top