Vrouwelijke piloten Hot or Not?

Vrouwelijke piloten Hot or Not?

  • Hot

    Votes: 48 59.3%
  • Not

    Votes: 33 40.7%

  • Total voters
    81
  • Poll closed .
Als ze kunnen vliegen en niet positief gediscrimineerd worden, prima. Zolang dat laatste nog van toepassing is, not.
 
Positieve discriminatie = links politiek correcte versie .....
 
Over het algemeen zijn vrouwen emotioneel veel instabieler dan mannen wat mood swings tot gevolg heeft. Heb nu met een aantal vrouwen gevlogen en dat bevordert de CRM niet. Echter doen vrouwen qua prestaties niet onder voor de mannelijke collega's.

Dus hot en soms liever not.

Robbie.
 
Over het algemeen zijn vrouwen emotioneel veel instabieler dan mannen wat mood swings tot gevolg heeft.

Robbie, maybe you are the common factor? Misschien ben jij niet emotioneel opgewassen tegen de vrouw? 't is me anders wel een uitspraak!

Enfin, vroeg in de ochtend op early shift nummer 5 is niemand in de 'mood' als je het mij vraagt. Ik vind deze poll en topic een beetje banaal.
 
Vrouwen hebben vaak iets te bewijzen in de cockpit. (dat hebben ze helemaal niet, maar omdat ze dit zelf vaak projecteren zit je gelijk alweer in een iets andere als "normaal" situatie)

Maar lekkere dingen?? ken er 1 die in de playboy heeft gestaan en nu voor Continental express (IAH) vliegt.

De enige mooie pilote die ik ken, en ballen van staal had leeft helaas niet meer... Captain (25 y/old) BE-1900 Air MidWest express in North Carolina... Lees het NTSB rapport erop na. Ze had flink ballen daar ze op het laatste moment haar kist de hangar in stuurde ipv de terminal vol met passagiers die er naast lag....

FD
 
Weer zo'n platitude...vrouwen hebben wat te bewijzen. blablablablabla.
Weet je wat vrouwen wel zijn: spiegels voor onze eigen mannelijke ziel. Door ons te concentreren op wat er 'hot or not' is met vrouwen leggen we onze eigen ziel bloot.

En zo kom ik dus maar heel weinig piloten tegen die niets te bewijzen hebben. Zie alleen al de discussies hier op airwork!!! Iedereen propageert te vuur en te zwaard zijn eigen mening...why? Got something to prove maybe!? (check your post counter FD :)) Allemaal mannetjes hier die wat te zeggen hebben. Daar is niks mis mee, maar kom op zeg, don't blame the girls for your own insecurities.

Op het werk kom je elke dag verschillende karakters tegen. De ene dag vlieg je met die ex-airforce captain die constant wil laten zien dat hij superieure training heeft gehad, dan weer met de BA-retiree die doet alsof hij het allemaal best vindt, met die Hollander die doet alsof je zijn beste maatje bent, de Australier die net niet zegt dat je inferieur bent, 'cool captain' die zegt dat hij je 100% je eigen ding laat doen (dus niet!!), dat meisje dat haar blonde haren in de cruise losgooit... it's up to you to make it work.
 
Last edited:
why? Got something to proove maybe!?

Nah, but I sure as shit got something to "prove" ;).

Ben het in grote lijnen wel met je post eens. Denk dat we ongeveer allemaal het zelefde zeggen hier in zoveel woorden...
 
meisje dat haar blonde haren in de cruise losgooit.../QUOTE]

doe maai diemaaa..
Luistert : Die meiden hebben ook gewoon een brevet/type enz.moeten halen- die zitten er niet voor de PR-afdeling.
Sommigen zijn bovendien ook nog wel appetijtelijk en andere hebben dan weer een hele leuke persoonlijkheid(-heden).Hoe dan ook, ze zijn er en here to stay.

Vwb. die jaren'60 mentaliteit , ga dan gewoon single-pilot Tsjessna of F-16 vliegen.
 
Wat mij betreft de meest zinloze poll ever en politiek niet de meest correcte, maar ieder zijn smaak.
 
20 posten (bij de opening van deze thread), een nieuwe poll topic je wil misschien wat om in orbit te komen danwel fireworks los te maken, kortom post 10 en een kort lontje en ziedaar post 11 (zeer gevaarlijk zou sire zeggen).

Niet banaal, genoeg vrouwelijke piloten die kordaat en professioneel vliegen, maar er zijn ook bij (net als mannetjes) waarvan je kan afvragen of het een impulsieve beslissing was om te gaan vliegen en hun tekortkomingen wat vreemd uitdragen of willen oplossen tijdens een nightstop.
Heb er vele gezien en persoonlijk meegemaakt, M/V, links en rechts tov mezelf in de cockpit (ehh op het flightdeck).

@ 49015, niet om je persoonlijk te krenken, maar als je links komt te zitten (bij dat oranje bedrijf ?? gezien de types) het is jij de persoon die profesionaliteit uitdraagt en sfeer bepaald, niet een mannelijk of vrouwelijk geslacht.

Suc6
 
@ 49015, niet om je persoonlijk te krenken, maar als je links komt te zitten (bij dat oranje bedrijf ?? gezien de types) het is jij de persoon die profesionaliteit uitdraagt en sfeer bepaald, niet een mannelijk of vrouwelijk geslacht.

hhmmm...kun je uitleggen wat je precies bedoelt, want volgens mij heb ik niet anders beweerd!

En wat is er 'gevaarlijk' aan post 11?
 
Wel prima dan als je niet anders heb beweert, maar waarom dan jouw reply...


Hoezo mag/kan ik iets uitleggen (da's een beetje aggressief) je had met een smillie kunnen anwoorden, he god eindelijk iemand die neutraal is, het met me eens is, die het voor niet mannelijke piloten opneemt.

Good night, sweet dreams (dat zijn gemeende engelse uitspraken voor het slapen gaan gezien de tijd van dit getik ), maar op z'n Nederlands Suc7, of wat gematigder het is niet wat je zegt maar hoe je het zegt.
 
Back
Top