KLS klas 8-5

Grumbolleke

New member
Hoi iedereen!

Mijn naam is Gurbe en vorige maand kreeg ik te horen dat ik ingedeeld ben ik
klas 08-5.
Als je toevallig ook in deze klas terecht komt/bent gekomen , laat dan zeker een berichtje achter he! Gewoon kennismaken enzo en dan krijg je al een idee met wie je je opleiding zal doen.

Groeten, Gurbe
 
Wat? Dat zou betekenen dat 8-3 en 8-4 in de komende 2 maanden moeten beginnen? Ik neem aan dat je gewoon alleen eindexamens moet doen, dan ben je toch rond juni wel klaar?
 
Ik ken verder nog niemand, maar ik neem aan dat er nog een aantal plekjes zijn in de juni klas die gevuld moeten worden voordat mensen zonder meer in klas 8-5 terechtkomen. Augustus klas zit in ieder geval al vol.
 
Last edited:
Hi, heb laatst mijn TOCO gehaald en net ff de KLS gebeld voor welke klas ik sta. Ook 8-5, 8-4 (aug. klas) zit vol werd me verteld. 8-3 (juni) is nog niet vol en misschien laten ze wat mensen doorstromen vanuit 8-4 als ze deze niet optijd vol krijgen, waardoor er op zijn beurt weer mensen naar 8-4 kunnen.

Stef
 
Ga daar maar niet vanuit stef. Al die mensen die in 8-4 zitten die zitten daar juist omdat ze niet in juni kunnen beginnen en omdat iedereen die selectie doet en nog op middelbare school zit standaard in 8-4 wordt ingedeeld.

Wanneer begint 8-5 eigenlijk?
 
Ik zal naar alle waarschijnlijkheid ook in klas 8-5 terecht komen.
Ik heb 19 mei medical. Maar ik kan pas na september beginnen bij de KLS aangezien ik wat later dan gepland afstudeer.
 
ik ben ook ingedeeld op 13 okt.
moet mijn medical volgende week alleen nog door !
maar in principe aangenaam allemaal ;)
wordt een mooie klas en een vette studie !

Misschien als iemand uit klas 8-5 het leuk vindt.
mijn msn: ichbinlex@hotmail.com
( haha let niet op het email adres ).

Kunnen we vast even kennis maken !


Top jongens :airforce: !!
 
Ik heb werkelijk geen flauw idee !
3 buisjes bloed zag ik in ieder geval !
verder zou ik het echt niet weten !

cholesterol en dat soort ongein denk ik......



Weinig aanmeldingen nog bij deze klas heren ?
 
Alcohol, THC, CBN, CBD, CBG, morfine, psilocine, psilocybine, meskaline, tryptamine, MDMA, MDA, MDEA, MBDB, Bofotenine, en Ibogaine zijn stoffen waarop je bloed niet wordt getest volgens mij. Het gaat om eiwitjes en suikers o.a. :dozey:
 
Back
Top