EPST Klas van Augustus

Ik ben ook definitief door bij EPST.
Ik heb zowel fase 2 als 3 beide in 1 keer gehaald, en ook medisch is alles in orde.
Ik ga 13 november naar Oxford om daar met de Groundschool te beginnen.

@Jeroen1089:
Ik heb gekozen voor Oxford, omdat dat eigenlijk het eerste traject was wat meteen mijn aandacht trok. Ook werkt EPST al jaren met het Oxford traject, en het Danfly traject is daarentegen net nieuw. En aangezien het toch om mijn toekomst gaat, ga ik liever voor wat zekerheid en dus voor het vertrouwde Oxford traject. Verder heb ik gehoord dat Oxford toch wel erg goed op je CV staat als je gaat soliciteren. En verder is Oxford ook een stuk bekender dan Danfly, waardoor mensen (maatschappijen) dus misschien ook meer " vertrouwen" hebben in het Oxford programma. Oxford gaat samen met vliegen in de USA wat mij ook aantrekt, en je kunt bij het Oxford programma nog een aditioneel Bachelor programma volgen, zodat je meer inzicht hebt in hoe een airline in elkaar zit (staat ook leuk op je CV). Verder is het ook nog eens zo dat Oxford veel contacten heeft met Britsche airlines, en die contacten heeft Danfly niet...dit komt de kans op een baan je natuurlijk niet ten goede....En als laatste is het natuurlijk een gevoel. Ik heb bij het Oxford programma een veel beter gevoel dan bij Danfly, en Oxford/Phoenix trekt mij ook meer dan Denemarken.

@Link: Jouw zie ik denk ik wel bij de vertrek gesprekken eind September.

@flo4: Ik hoop dat je de derde fase haalt, en dan hopelijk tot in November!!

Regards,
Lorenzo
 
Hee allemaal!
Maandag heb ik de medische keuring. Als ik die haal, dan ben ik er ook bij in Augustus!
Heb er zin in!
En medisch komt goed hoop ik!
 
Back
Top