First Officer selectie Solid aiR

P

piper10

Guest
Hallo,

Wie is er nog meer uitgenodigd voor de FO selectie bij Solid aiR op 17 april? Wie heeft deze in het verleden gedaan en kan mij vertellen wat de selectie inhoud. In de uitnodiging staat dat er groepsopdrachten worden uitgevoerd. Iemand hier ervaring mee? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen.

groeten,

Piper10
 
Misschien was ik niet helemaal duidelijk, ik ben dus op zoek naar antwoord op mijn vraag. Reactie omtrent type rating is reeds in een aantal andere topics gevoerd. Dit is mij overigens bekend staat duidelijk vermeld in de advertentie. Ik ben op zoek naar informatie omtrent de selectie. Wie kan mij hierin verder helpen.
 
Weet iemand misschien ook hoe het gaat bij deze club als je al een typerating op zak hebt?

Contact opnemen met Solid aiR dan kom je er het snelste achter. Ik begreep uit "Piloot en vliegtuig" dat er over 2 maanden een CRJ-200 in de vloot wordt opgenomen. Succes
 
Piper 10,

Je vraag was heel duidelijk, zo ook mijn antwoord.

Selectie bij Solid is financieel, meer niet.

Succes ermee...
 
Piper 10,

Je vraag was heel duidelijk, zo ook mijn antwoord.

Selectie bij Solid is financieel, meer niet.

Succes ermee...

Selectie lijkt mij niet financieel anders zou ik niet voor een gehele dag uitgenodigd worden. in de uitnodiging staat dat er een 3 tal testen zullen plaatsvinden. Hierover zoek ik informatie van mensen die reeds bij Solid aiR selectie gedaan hebben. XP jou reactie is typisch voor helaas veel reacties op dit forum, "lekker negatief". Jammer, ben je wellicht in het verleden zelf afgewezen bij Solid aiR?

Nogmaals mijn vraag aan alle overige airworkers die wel een positieve reactie hebben. Wie kan mij helpen aan informatie omtrent de selectie bij Solid aiR? Alle beetjes info helpen. Bedankt.

groeten,

Piper10
 
alle gekheid op een stokje maar t is niet omdat er iemand bezwaar heeft of negatief is betreffende het excessief betalen van een type rating voor een oninteressante kist, dat hij daarom is afgewezen bij SolidAir....

Opletten met dergelijke maatschappijen. Zwaar betalen voor een rating, daarna geen schema hebben en altijd standby zijn, en op het einde van dag een oninteressante rating hebben voor doorstroming naar andere maatschappijen.
 
Piper 10,

Er is niets negatiefs aan mijn antwoord. Het is alleen niet het antwoord dat je wilde horen. Jouw probleem.
Fijn dat je bent uitgenodigd voor de selectie en hoop dat je het haalt. ( en veel plezier hebt met je dure citation rating)

Overigens ben ik nooit door Solid afgewezen, omdat ik er nooit heb gesolliciteerd.
Ben ik trouwens ook niet van plan.

Succes
 
Piper10....ook dit keer geen antwoord op je vraag, maar weer een verbaasde reactie op het betalen van een type...

Heb dat zelf 4 jaar terug gedaan in een tijd waarin er 0 banen beschikbaar waren. Vervolgens ging de tent failliet en was ik een erg groot bedrag armer. Of dat toen al verstandig was om te doen is vraag 1, maar om dat in een tijd als deze te gaan doen.:1855:
 
Back
Top