Poll: Informatie

Poll: Informatie

  • Ja, goed initiatief!

    Votes: 8 17.8%
  • Nee, want we hebben al veel threads en kennisbank!

    Votes: 33 73.3%
  • Ja, maar dan wel door een moderator/admin

    Votes: 4 8.9%

  • Total voters
    45

MaT

New member
Ik zag zonet weer een thread over iemand die zich allerlei dingen vroegen zoals, kosten, type rating etc.

Toen dacht ik, ik wil best wel een hele grote thread schrijven met heel veel informatie en links.
Zien jullie dit zitten of hebben jullie al genoeg aan de threads en kennisbank?
Graag stemmen.

Ik kijk 30 April weer om te kijken wat de stand van de poll is, wat er dan uitkomt zal ik opvolgen.
 
Het is vrij simpel, dit hele forum is gewoon de bron voor informatie. De teogangsweg tot de informatie is zoals Honeywell al zei de zoekfunctie.

En als je de zoekfuctie gebruikt heb en je kan het dan niet vinden. Dan maak je een nieuw topic en dan komt er weer informatie bij. Dus een apart Topic lijkt mij niet handig, daar is dit hele forum namelijk gewoon voor.
 
Yo MaT,

Ik denk dat je de keuze om een dergelijk thread te starten niet af moet laten hangen van een poll...
Iedereen is vrij( en blij) om een (luchtvaart gerelateerd) topic te starten over een gewenst onderwerp.

Als jij info die in veel gevallen te vinden is op de kennisbank of met de zoek-functie, hap-klaar in een thread wil stoppen, moet je dat gewoon doen. Er zullen genoeg zijn die jou moeite op prijs stellen. :D

Ik denk alleen dat je je zelf kunt afvragen of het zin heeft om een F.A.Q. thread te maken (ik ga er vanuit dat je iets dergelijks bedoelde).
Waarom dan de Kennisbank? Je kan dan net zo goed een web-site maken met allerlei info... Ik denk juist dat het gaat om het interactieve van dit forum. --> Je bereid je in eerste instantie voor d.m.v. (o.a.) de kennisbank en mocht je gaande weg vragen hebben kun je die stellen bij de ervarings deskundige die hier ook rondhangen...;)

greetz,

EmeX :biertje:
 
Niet alleen de zoekfunctie bied uitkomst, ook de kennisbank is behoorlijk up to date. Mensen kunnen inderdaad niet zoeken. Het staat er echt.
Buiten dat... probeer jij maar eens alle informatie te vangen in één topic.
 
Buiten dat... probeer jij maar eens alle informatie te vangen in één topic.

en buiten dat, zorg maar eens dat iedereen het eens is met alle info die je geeft.

ik noem een aantal terugkerende punten die altijd voor leuke discussie zorgen omdat iedereen een andere mening heeft.

leeftijd (ben ik niet te oud of te jong)
school (welke is de beste, wel baangarantie , geen baangarantie)
contacten (school X is preffered supplier bij Airline Y ja/nee)
wat is de beste vooropleiding? (ROC/HBO)
kansen in NL, kansen in buitenland
etc
etc
etc

Succes
 
Lijkt me vrij helder dat het overgrote deel van de gebruikers wil dat het zo blijft als het is. Wachten tot 30 april zal niet veel zin hebben denk ik.
 
Met een overduidelijke stemming tegen een dergelijke thread en geen verandering sinds begin April heb ik besloten deze poll te sluiten.
 
Back
Top