Zonnebril vs. headset

Hi,

Als ik mijn Oakley minute op heb en daar overheen de David Clark H13x dan zit dat niet echt lekker, de gelpads sluiten niet echt goed aan op mijn oren. Het gaat er vooral om dat de ENC (enhanced noise cancellation) dan eigenlijk weinig zin heeft, omdat er dan geluid langs de gelpads komt. Wie van jullie heeft hier ook last van en misschien een eventuele oplossing?

Thnx,
 
Heb zelf een Serengeti, maar dat zit ook voor geen meter onder een Headset(Standaard DC headset).
Heb er maar een Rayban Aviator bijgehaald, en dan zit perfect, die is er echt voor gemaakt.
 
Zat aan een scherpe opmerking terug te denken, maar helaas, kan nergens op komen......
 
Over het algemeen zijn de Serengeti zonnebrillen ideaal.
Sommige van deze modellen hebben brillepootjes die dunner zijn dan die van Rayban.
Vooral de 'pilot' of 'small aviator' zijn hiervoor erg geschikt.
Succes
 
Als je voor het praktische gaat: Randolph Aviator. Speciaal gemaakt voor AF om onder een helm, headset te dragen. Echter wel ouderwets model, maar komt weer terug geloof ik (pfff hoor mij).
 
Ken het probleem, heb het zelf niet zozeer in een andere bril, maar in een andere headset gezocht. Sinds ik mijn Bose heb, heb ik nergens meer last van, knelt niet. Hoeft ook niet zo strak af te sluiten dankzij de ANR.
Goed, het kost wel een paar centen, maar dat kost een serengeti ook, vooral als er geslepen glazen in moeten, verder verwacht ik dat mijn Bose wel wat langer meegaat dan een zonnebril.
Groet,

Leon.
 
Hmm, mijn headset kostte al rond de 700 $ en heb ik pas een jaar, een Bose zit er dus niet in vrees ik. Alleen maar omdat er een kaartje met "special for aviation" aanhangt....

Het gaat er bij mij meer om dat de headset zijn werk niet helemaal meer goed doet als er een zonnebril tussen de gelpad en je oren zit. Het geluid gaat er dan gewoon langs...weg stilte....
 
Back
Top