Selectie SOLID AIR?

André

Member
Airworkers,

Iemand hier al eens een selectie gedaan voor Solid Air? Iemand hier die voor de firma werkt?

Stuur me A.u.b. even een PM. Of post het gewoon op het BBoard, maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet, zo groot is de company nou ook weer niet.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Koning Lucht,

Dank je, alleen ben ik voornamelijk op zoek naar info omtrent het proces en hetgene gevraagd word. In de andere thread gaat het voornamelijk om hoeveel geld je moet betalen om een C525 te vliegen. (en ja dat is veel!)

Heb vandaag al even gebeld met Flightsafety om te vragen hoeveel het daar kost om een Initial Typerating te doen voor de CJ1 of de 560. Ben op dat gebied dus op de hoogte. Het verassende is dat je bij Flightsafety dus ook JAA typeratings kan doen in de USA!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Dat is inderdaad heel ver-assend. Was jij trouwens niet die vriendelijke vis die op het minder juiste moment bij AerLingus aan het solliciteren was? Indien ja, hoe is dit afgelopen Andree.
 
5Papa,

Nee dat was ik niet, ik zou niet durven!

Ik wil wel graag vliegen, maar er zijn grenzen.

Groeten

:radar: André :radar:
 
als je geen baan heb - moet je alle beschikbaar opties bekijken. het is verder geen slecht bedrijf.

en dus als je geen andere keuzen hebt - dat is dan je eerste keus :p
 
Back
Top