Vrouw moet tepelringen verwijderen op luchthaven

X

XDgb14

Guest
27/03/08 23u35

Bewakers op het vliegveld van Los Angeles hebben een vrouw een tang gegeven en gedwongen haar tepelringen te verwijderen voordat ze aan boord mocht. Dat heeft advocaat Gloria Allred vandaag gezegd. Details maakte ze niet bekend.

Alarm
De TSA, de organisatie die de veiligheid in het vervoer regelt, liet weten niet over het incident gehoord te hebben. Een woordvoerder zei dat er geen specifieke regels voor tepelringen zijn.

Maar grote exemplaren kunnen volgens hem het alarm doen afgaan, met als gevolg dat de drager niet zo maar door de beveiliging komt. Mensen die trouw- en andere ringen dragen komen wel zonder problemen door de beveiliging, merkte de woordvoerder op. (novum/ap/eb)

Bron

RMK / Je zal je body modification en(of) piercing(s) maar op een andere plek hebben :eek:

Het wordt hoelanger hoe gekker!
 
Gelukkig heb ik het probleem nog nooit gehad met al mn metaal in mn ......

Op schiphol:
Als je daar door het poortje gaat als crew en hij piept, is het altijd standaard: "dat zijn uw schoenen meneer!"
Oh ja?! waarom gingen de vorige 2 poortjes er dan niet op af?! "Nee het zijn echt uw schoenen!"
Nou... ik denk eerder mijn tepel piercings en mijn andere piercing! :grijns:


Wel belachelijk dat ze deze mevrouw zo behandeld hebben.
Aangezien het Amerika is kan je vast wel een rechtzaak verwachten ;)
 
Ach, zo gaan we een beetje terug in de tijd. Als de passagier aan boord lastig is, kun je haar tenminste nog aan de ketting leggen.

:biertje:
 
Grappig dat bij elke "vreemde" zaak Gloria Allred meteen vooraan staat om de "gedupeerde" bij te staan. Maar als het waar blijkt te zijn, weer een mooi voorbeeld van hoe security weinig secure maakt.

Heb me wel altijd afgevraagd wat ze doen als je op Schiphol met een flink hangslot in je onderbroek door de bodyscanner heen gaat.... Broekje uit?
 
Nee ik had wat leuks dan vorige week op LHR.
Ik sta netjes in de rij voor de security, komt er een kerel naar me toe: meneer komt u even mee? Ja uiteraad. Kon ik een stuk langs de rij (ik dacht: waarom zou ik in godsnaam langs mogen maar echt vervelend vind ik dat nou eenmaal niet dus vooruit).
Werd ik in een hokje meegenomen, metaal afgedaan etc. Meneer we gaan 3 keer uw lichaam scannen en dan zijn we in staat te zien hoeveel, en welke wapens u op uw lichaam heeft (nou echt veel zult u er niet vinden hoor!).
Scan 1: eigen handen bij elkaar en omhoog, voeten in een stand waar je gek van wordt (ben blij dat het in een hokje was anders word je wel erg raar aangekeken denk ik.)
Scan 2: armen relaxt omlaag en blijven staan.
Scan 3: armen omhoog en je voeten allebei schuin dezelfde kand op, nee dat is lekker voor je kniën.
Maar vooruit, alles voor de schijnveiligheid.

Vervolgens kon ik naar de gewone scan, tas neergelegd, laptop mocht ik er in laten dat was nieuw sinds ergens in Februari. Ik wachten, zie ik dat mijn tas apart word gezet! Euh meneer dat is mijn tas! Euh dan moet u maar even meekomen hoor. Moest mijn laptop er toch uit en alles weer opnieuw er doorheen. Je zult maar een mes onder je toetsen van je toetsenbord hebben gestopt he...

Eindelijk, meer dan 20 minuten later kon ik door om te wachten op mijn vertraagde vliegtuigen.
 
Grappig dat bij elke "vreemde" zaak Gloria Allred meteen vooraan staat om de "gedupeerde" bij te staan. Maar als het waar blijkt te zijn, weer een mooi voorbeeld van hoe security weinig secure maakt.

Heb me wel altijd afgevraagd wat ze doen als je op Schiphol met een flink hangslot in je onderbroek door de bodyscanner heen gaat.... Broekje uit?

Typisch Amerikaans met dat "perfecte carrièretijger" gedoe. Het zijn altijd dezelfde mensen die zichzelf nodig in de kijkert moeten plaatsen, meer zo'n publiekslieverdje.

En kijk, als daar nou een bloedmooie vrouw zichzelf uit staat te kleden, heb ik daar geen enkel probleem mee. Scheelt je weer 250pleuries met de gemiddelde striptent.
 
Ik heb er ook geen enkel probleem mee. Als iemand zoals vorige week in staat is mij zo goddelijk af te ******* met een tongpiercing, dan moet je problemen bij de bodyscan maar voor lief nemen.
 
Gisteren 20 minuten staan wachten omdat een gozer de metaal detector op hol bracht. Zo'n halve punker: ding om de neck met vier rijen metalen piramides, metaal in de oren, in de neus, in de lippen (en dan vreemd kijken dat de detector af gaat). Tas open, spijkerjasje met dezelfde metalen piramides, afgetrapte kistjes met stalen neuzen, riemen met heel veel metaal. En niemand kan doorlopen! 20 minuten etenstijd die verloren gaat. Het feit dat je in uniform bent maakt ook niets uit.
Ben blij dat ik niet elke dag met dit soort onzin te maken heb.
 
1983, je moet grote slide stappen maken bij het poortje op schiphol, zoland je er met een voet tegelijk door gaat gaat er bij mij iig niets af, succes!
 
Punker

Punker

Heren,

Gisteren 20 minuten staan wachten omdat een gozer de metaal detector op hol bracht. Zo'n halve punker: ding om de neck met vier rijen metalen piramides, metaal in de oren, in de neus, in de lippen (en dan vreemd kijken dat de detector af gaat). Tas open, spijkerjasje met dezelfde metalen piramides, afgetrapte kistjes met stalen neuzen, riemen met heel veel metaal. En niemand kan doorlopen! 20 minuten etenstijd die verloren gaat. Het feit dat je in uniform bent maakt ook niets uit.
Ben blij dat ik niet elke dag met dit soort onzin te maken heb.

Met zo'n Punker weten ze in Ft Myers en/of Naples, Florida wel raad, daar gaat verder niemand last van hebben behalve hijzelf! Dat soort types die bewust de luchtreizigers gaan frustreren met hun "rebelse" gedrag krijgen daar wat "extra aandacht" en reken maar dat dat lang gaat duren.

Heb er eens meegemaakt dat een duitser die net uit de kist stapte begon voor te dringen en te zeiken bij de Immigration. Hij kreeg meteen zijn eigen hokje waar ie even mocht wachten tot ie aan de beurt was, en toen ie ook nog zo slim was om er weer uit te komen om nog meer te zeiken werd hem verteld dat ie

A) of als de wiedeweerga terug ging in dat hok.

Of

B) nu weer terug instapt in de LTU kist waar ie net mee gekomen was om fijn weer 10 uur terug te vliegen naar het pitoreske Dusseldorf.

De man werd lekker rustig en iedereen werd netjes afgehandeld zo als dat normaal gaat.

Groeten

:radar:André:radar:
 
Back
Top