Profiel E&M?

Ik zit nu in VWO 4 en ik doe N&G met economie. Ik raad het je aan, het is wel druk (veel uren en huiswerk) maar na 2/1 jaar kan je overal naartoe :).

Groetjes
 
Haha nou dat wordt dus niets, want mijn inzet is niet echt heel goed...:grijns:
Maar ik ben bang dat ik het over 4 jaar nog steeds wil worden.. want vanaf mn 4e roep ik al: ik wil piloot worden:D

en sinds ik n paar keer zelf heb gevlogen en n keer IBP met mn buurman (transavia) is het alleen maar erger geworden...:p:

Yorik
 
Last edited:
Hey G.Greef,

Ik zit nu in Havo 3 en moet dit jaar dus ook een profiel kiezen. Ik wil NT kiezen met Biologie en Duits of Economie. Ik kies voor dit omdat ik aan de ene kant piloot wil worden maar als het niet kan dan kan ik nog steeds een Economische(als ik economie kies)/Technische kant op gaan. Ik heb een aantal vrienden die ook NT hebben gekozen en die raden me het aan. Maar 't is jouw keuze.
 
Ik heb HAVO E-M (zonder natuurkunde, omdat dit rooster technisch niet mogelijk is), maar kan wel bij EPST terecht.
 
Hey Safa,

Mijn struikelblok bij N&T is scheikunde...
Dus daarom denk ik dat E&M mijn keuze wordt.

Maar bedankt!
 
Hey Safa,

Mijn struikelblok bij N&T is scheikunde...
Dus daarom denk ik dat E&M mijn keuze wordt.

Maar bedankt!

VWO E&M met Na1 erbij is prima. Ik denk niet dat je 3 jaar lang wilt zwoegen op scheikunde als je er later geen fl*kker meer mee doet. Als Natuurkunde erbij geen optie is, kan je altijd nog een deelcertificaatje halen, ben je ook maar een paar maanden mee bezig!
 
Back
Top