KLS klas 8-3

Haha, nee we zijn al goed vertegenwoordigd.

Ik zal me even voorstellen alvast. Ik ben Tim en kom uit Woerden. Ben 19 jaar en heb vorig jaar al keuring gedaan maar moest eerst mn natuurkunde nog halen en daar ben ik net mee klaar! Nu nog paar weken wachten.

Wie ben jij verder?
Groeten Tim
 
Ola, was ik weer...

Sorry voor de wat late reactie, maar ik zit momenteel in Nieuw Zeeland en daar is nou eenmaal niet overal een computer te vinden...

Ik ben Wouter, 23 jaar en kom uit Wageningen. Ik heb net als jij vorig jaar de selectie gedaan en daarna eigenlijk niet zoveel omdat ik nog een reis wilde gaan maken. Daarvoor heb ik een bachelor gehaald in Enschede. Na een jaar niets doen wordt het weer eens tijd om flink aan de bak te gaan! Ik kijk er al naar uit in ieder geval, het aftellen is begonnen!

Groeten,

Wouter
 
Ook ik begin in 8-3! :)
Ik was eerst in 8-4 geplaatst maar ik ben vrijdag gebeld door de kls en nu kom ik in 8-3 te zitten. Zie jullie 16 juni, is er overigens nog een hyves voor deze klas?
 
Oke goed om te horen! Van een paar andere jongens heb ik ook gehoord die eerder mogen beginnen in onze klas. Dus miss dat ie nog wel goed gevuld wordt :p

Een hyves ben ik nog niet tegengekomen.... Dus heb hem net ff gemaakt. Bij deze: http://kls8-3.hyves.nl/ Allemaal even lid worden ;)
 
Last edited:
Hi, ik werd vrijdag ook gebeld, heb net teruggebeld en te horen gekregen dat ik ook klas 8-3 mag beginnen!!!:grijns::grijns:
Heb donderdag alleen nog ff medical en daarna nog wat examens maken.
Ben Stef, 18 jaar, doe VWO. Kom uit Voorhout en kan niet wachten tot 16 juni!
 
Kijk Stef, dan kunnen we kijken voor een carpooltje! Ik kom uit noordwijk namelijk (zit in 8-1) Hoe ben jij tot nu toe van plan heen en weer te gaan?

Groetjes
 
John Weet je nog wie ik ben, Alexander van de GVSS toen haha Ik heb me even aangemeld op deze site en zag meteen je naam:p

groetjes man
 
Hola,

Ik ben ook geplaatst in klas 8-3! :) Ik ben Pieter Versloot, 21 jaar en kom uit Heteren (bij Arnhem). Ik moet 27 mei nog wel even m'n medische keuring doorlopen maar dat komt hopelijk wel goed... Verder heb ik super veel zin om te starten op de KLS!

Groetjes Pieter
 
Hoi,
Ik ben Rick, 19 jaar. Ik kom uit Venlo en mag ook 16 juni beginnen als k medisch word goedgekeurd.

Groetjes
 
Last edited:
eey jongens,
ik ben Joey, 19 jaar en ben ook een van de gelukkige die 16 juni met jullie samen mag gaan beginnen:D!!! Kom uit Alphen a/d Rijn en moet 29 mei nog ff medische keuring halen en de examens uiteraard.

Groeten
 
Hoi!

Ik ben Annemiek, 18 jaar. Ik kom uit de buurt van Leeuwarden, en moest eerst nog mijn natuurkunde halen. Dat is nu gedaan en ik kom dus ook in 8-3 terecht :D
Heb er zin in!
 
Succes mensen van 8-3 met de opleiding! Tegen de tijd dat jullie bijna klaar zijn begin ik pas met de selecties...

Wat een naar gevoel is dat zeg, als je nog zo lang moet wachten....
 
Hoi!


Ik ben Julian Lekner, 17 jaar en kom uit de omgeving van Maastricht. Ik mag 16 juni ook in klas 8-3 van de KLS beginnen!

Groetjes
 
Gefeliciteerd en veel plezier alvast!
fsxxxx wanneer ben je jarig? Er worden niet zo vaak mensen van 17 aangenomen namelijk... extra knap dus ;) :cool:
 
hallo people,

zoals je ziet ik ben merlijn, 19 jaar uit alkmaar, en ben ook geplaatst in klas 8-3 als ik me examens haal tenminste :p
ps, er is pas nog een meisje van 16 aangenomen, gaat waarschijnlijk oktober beginnen.

gr merlijn
 
Back
Top