KLS klas 8-3

De_Vliegende_St

New member
Aangezien ik sta ingedeeld voor de juni klas van de KLS en nog weinig mensen heb gehoord over de 8-3 klas leek het mij zinnig om een hyves aan te maken zodat we elkaar alvast kunnen leren kennen! Zit jij ook in 8-3, meldt je dan nu aan op www.kls83.hyves.nl!

Groeten Alexander
 
Last edited:
Wat zijn jullie laat?
en haal ff master achter 8-3 weg.
Gefeliciteerd en Succes!
 
De klassenlijst van 08-2 bij de banken was pas 2 dagen geleden binnen...Klas 08-2 was waarschijnlijk moeilijk vol te krijgen.
 
De klassenlijst van 08-2 bij de banken was pas 2 dagen geleden binnen...Klas 08-2 was waarschijnlijk moeilijk vol te krijgen.

Apart want ik had aangegeven (na de COVA in februari) dat ik direct beschikbaar was voor de eerstvolgende klas (8-2), maar die zat toen al vol is mij verteld. Mijn tweelingbroer zit in 8-2 dus vandaar de 8-3 master, beetje concurrentie kan geen kwaad lijkt mij :biertje:

Groeten Alexander
 
smoele tege sweetsurrender, jullie moge wel onze zeunklas zijn, maar niet bijdehand worde!! 8-1 rulesssss

Zulke mensen als jij moeten gebanned worden van een forum als dit. Ik dacht dat er bij de KLS mede geselecteerd werd op volwassenheid. Bij een deel van 8-1 hebben ze denk ik het een en ander door de vingers gezien, als ik zo die posts op dit forum lees en de verhalen tot nog toe hoor.
 
Last edited:
CostaBella liever niet oordelen over je toekomstige studie en wellicht verenigingsgenoten voordat je ze kent. En hou het allemaal een beetje rustig hier jongens.
 
CostaBella liever niet oordelen over je toekomstige studie en wellicht verenigingsgenoten voordat je ze kent. En hou het allemaal een beetje rustig hier jongens.

over mn studie ehh? Volgens mij zeg ik niks over mn studie.

Maar ik zal mn mond verder houden, heb ook verder niks te vertellen.
 
Costa Bella,
je maakt je erg druk om niets... alles wat er gezegd wordt over klas hoogh en laagh, prima.. puntje bij paaltje zit je allemaal bij elkaar op school en eventueel bij dezelfde vereniging, en hoor je dus sowieso bij elkaar. En over dat volwassenheid, je kent me niet, en mijn klas evenmin.. kom eerst maar een biertje doen en dan prate we wel verder over "volwassenheid". Dat bericht van mij is niet zo serieus bedoelt als jij het blijkbaar opvat capiche?
laterrr
 
ff no offense maar wie heeft het hier over hoogh en laagh? Ik maak me al helemaal niet druk, zien het vanzelf allemaal wel denk?

Ik merkte alleen wat dingen op waarvan ik me afvraag.. moet dit wel.

@chris87, wie niet :D
 
Back
Top