Lufthansa flight academy?

Status
Not open for further replies.
Haha, nee heb een afspraak met de huisarts :yeehaa: :D :radar:. Maar dat zou jij niet willen missen hè?
 
Haha, welke huisarts maakt er afspraken een dikke 3 maanden van tevoren! Nou iig veel plezier bij je arts. Jammer dat je niet bij de barbeque bent, je had er een hoop kunnen leren van iedereen over je mogelijk toekomstige vliegopleiding en wat er juist zo goed is aan fokkers!

En je lijkt me een grappig mannetje/vrouwtje, dus had het leuk gevonden om kennis te maken! :biertje:
 
@deoostblokker: Op de McDonalds gaat het zeker wel lukken haha :yeehaa: Maar ik bedoelde de MD-serie.

@Immortal: De meesten vinden ook dat ik een aardig gozer ben maar je kent mijn huisarts nog niet. Ze heeft van die spelletjes jonge je wilt het niet weten! Volgens mij moet jij ook zo nodig naar de huisarts :D. Maar 'k heb gehoord van mama Diana dat er volgende maand nog zo''n barbecue is. Dan ben ik niet te missen :radar: :yeehaa: haha genoeg geouwehoerd en nu terug naar :airforce:.
 
Haha, welke huisarts maakt er afspraken een dikke 3 maanden van tevoren! Nou iig veel plezier bij je arts. Jammer dat je niet bij de barbeque bent, je had er een hoop kunnen leren van iedereen over je mogelijk toekomstige vliegopleiding en wat er juist zo goed is aan fokkers!

En je lijkt me een grappig mannetje/vrouwtje, dus had het leuk gevonden om kennis te maken! :biertje:

Wat ik nu wil weten, wat is er nu echt zo goed aan Fokkers. Ik vind Fokkers zelf prachtige vliegmachines in de KLM kleuren maar ook als ''bushflyer'' in Afrika. Maar ik zou het nu wel eens willen horen van de vliegers zelf. (ook prachtig hoe zo'n Fokker 50 stijgt en landt!)
 
Nou Tim ik begrijp je PM en heb het ook helemaal goed gelezen. Om te beginnen vind ik het oké en de KLC is een onderdak van de KLM met allemaal Fokkers. Helemaal oké om ermee te beginnen, heb trouwens m'n andere bericht gewijzigd. Dus er mee beginnen vind ik helemaal oké, maar om er mee te eindigen => Nope, behalve als er geen keuze meer overblijft :yeehaa:

Niet doen!!!!! Over enkele jaren zul je er echt om moeten lachen, is toch mooi, dat je dan je oude berichten terug kan lezen :nicethread:
 
Oké ik pak niet de slechtste (slecht versta ik onder een maatschappij met alleen maar Fokker's (maar KLC, CLH (citylines)) vind ik oké maar zonder Boeings zoals Denim Air)

Nu begrijp ik al helemaal niks meer van jou en je zin.
 
@Naudjuh: Op Fokkers beginnen van een Cityline van een groot maatschappij wil ik zeker wel doen! Maar bij Denim air o.i.d. zou ik het toch niet zo leuk vinden. Als die als enige mij willen dan zou ik natuurlijk wel gaan anders zit ik nog met m'n lening.

@doku: Kan niet wachten op de komende jaren. Natuurlijk; het wordt wel lachen als ik hopelijk piloot wordt.
 
Wat ik nu wil weten, wat is er nu echt zo goed aan Fokkers. Ik vind Fokkers zelf prachtige vliegmachines in de KLM kleuren maar ook als ''bushflyer'' in Afrika. Maar ik zou het nu wel eens willen horen van de vliegers zelf. (ook prachtig hoe zo'n Fokker 50 stijgt en landt!)

Beter een apart topicje van maken ipv hier tussen te voegen;)

@Safa: Eerst focussen op je hbo/vliegopleiding en dan pas op luchtvaartmaatschappijen, ik raad je aan om eerst HBO te doen en dan te kiezen voor een vliegopleiding. Je kan de 4 extra jaren wel gebruiken, uiteraard niet lullig bedoeld. Je klinkt nu nog als een kind in een snoepwinkel, dat is niet erg, komt vanzelf. Voorlopig moet je nog een overhaaste conclusies trekken en het even op zijn beloop laten. Eerst van 4 naar 5Havo en dan tijdens je 5e rustig eens gaan oriënteren, bezoek elke school en kies degene waar JIJ je het prettigst bij voelt, niet wat anderen hier op dit forum er van vinden. Jij moet er tenslotte enkele jaren studeren.

Verder wil ik je op dit moment waarschuwen voor je openheid, niet iedereen hoeft te weten waar jij precies mee bezig bent, vooral niet als je om de 5min. op dit board een andere mening hebt. Be advised! en neem jezelf wat meer in bescherming.
 
Beter een apart topicje van maken ipv hier tussen te voegen;)

@Safa: Eerst focussen op je hbo/vliegopleiding en dan pas op luchtvaartmaatschappijen, ik raad je aan om eerst HBO te doen en dan te kiezen voor een vliegopleiding. Je kan de 4 extra jaren wel gebruiken, uiteraard niet lullig bedoeld. Je klinkt nu nog als een kind in een snoepwinkel, dat is niet erg, komt vanzelf. Voorlopig moet je nog een overhaaste conclusies trekken en het even op zijn beloop laten. Eerst van 4 naar 5Havo en dan tijdens je 5e rustig eens gaan oriënteren, bezoek elke school en kies degene waar JIJ je het prettigst bij voelt, niet wat anderen hier op dit forum er van vinden. Jij moet er tenslotte enkele jaren studeren.

Verder wil ik je op dit moment waarschuwen voor je openheid, niet iedereen hoeft te weten waar jij precies mee bezig bent, vooral niet als je om de 5min. op dit board een andere mening hebt. Be advised! en neem jezelf wat meer in bescherming.

haha, ik vind een apart topic maken over opstijgende Fokker 50's toch een beetje vervuiling(en dat berticht niet:blabla:)

even ontopic,

@safa: ik ben me op dit moment ook aan het oriënteren op de vliegopleidingen markt. Ik lees hier nu ook al een tijdje op het forum mee en wat is zou willen zeggen is: Kies de opleiding met de beste baangarantie. Ook heb je over het algemeen de voorste stoelen in het vliegtuig niet voor het kiezen. Er zijn hier genoeg mensen die na jaren rente betalen nog steeds wachten om aangenomen te worden. Dus kieskeurigheid alleen in opleidingen en niet bij maatschappijen. Samenvattend: Kies de juiste opleiding met een goede baangarantie en wees blij als je een baan krijgt!

Hier een tijdje meelezen leer je ook een hoop van. Mijn beeld van de luchtvaart sector en het beroep piloot is wel redelijk wat verandert. het blijkt allemaal wat moeilijker dan ik dacht, maar ik zie er dan ook een heel groot stuk uitdaging in!
 
Maar 'k heb gehoord van mama Diana dat er volgende maand nog zo''n barbecue is. Dan ben ik niet te missen :radar: :yeehaa:

:confused:

Om Naudjuh te citeren: "Nu begrijp ik al helemaal niks meer van jou en je zin."

En @Kaasman, WvdB heeft gelijk: een nieuwe vraag = een nieuw topic. Liever geen nieuwe vragen stellen in een topic dat over een geheel ander onderwerp gaat. Dat maakt de boel er niet duidelijker op. De knop "New thread" is gratis, hij mag gewoon gebruikt worden.
 
Is er iemand hier op het forum die ervaring heeft met de Lufthansa Flight academy?
Worden de lessen in het Engels/Duits gegeven?
Kan je de selectietesten ook in het Engels doen? Is het te doen als je niet perfect Duits spreekt? Wat zijn de kosten van de selectie?
 
@doku: het kan allemaal kloppen met wat je zegt. Nog 3 maanden geledend wilde ik nog Architect worden. Maar daar moet je veel tekenen en toen kwam ik weer op het idee van 10 jaar geleden => piloot worden. Nu heb ik al een gesprek met mijn decaan gehad etc en hij vind het goed en dit wordt het helemaal naar mijn gevoel! Ik had dat piloot gewoon helemaal vergeten totdat ik 3 maanden geleden in schiphol was en zag allemaal Boeing's, Airbussen, McDonalds etc.. En nu twijfel ik over de maatschappijen. Maar het komt nog wel, als een maatschappij me wilt pak ik meteen de eerste kandidaat:D, want je wilt toch zo snel mogelijk je geleende geld terug betalen aan de bank? Oké ik pak niet de slechtste (slecht versta ik onder een maatschappij met alleen maar Fokker's (maar KLC, CLH (citylines)) vind ik oké maar zonder Boeings zoals Denim Air) maar een maatschappij met een A319 zal ik zeker niet gaan weigeren. Ik behandel zulke dingen op mijn rekening en sorry iedereen! Maar iedereen bedankt! En de opleiding in Duitsland klinkt me als muziek in de oren alleen daarvoor moeten we maar eens goed gaan groeien!:D :radar: :yeehaa:

Jongeman, aan welke paddestoelen heb jij zitten knagen????????
 
Aan een giftige laten we maar niet te veel ouwehoeren dit begint vast wel storend te werken bij ander forumleden.
 
Aan een giftige laten we maar niet te veel ouwehoeren dit begint vast wel storend te werken bij ander forumleden.

Storing, storing, chhhhsshsstst, chchstssstt, PH-1107 do you, pssdhschsh, psshchch, PH-1, kshds, copy, ksjshdkakck, copy, jchcyaf.

ERG storend dit ja, ik heb in de PB al gezegd. Ga eerst maar eens een tijdje meelezen hier. Je komt dan al zeer veel te weten. Bezoek eens een aantal open dagen van vliegscholen. Mail een beetje naar vliegscholen met je vragen. Dit is een hele goede manier om informatie in te winnen. En kan je zo 123 niet het antwoord op een vraag vinden of is er iets dat je met de andere MOET delen post het dan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top