Base swop BGY-STN

Samos

New member
:DHi iedereen!

Is er iemand die op kort termijn met mijn van base wil ruilen. Door persoonlijke reden wil ik graag zo snel mogelijk naar STN, liefst al in april. Ik zit op dit moment in BGY. Dus PM me even als je er wat voor voelt om vanaf april in BGY te zitten :rt:

PS: rang is FO (cadet)
 
Last edited:
PM inbox al leeggemaakt?

PM inbox al leeggemaakt?

Samos,

Heb je je inbox al leeggemaakt voor de PM's die binnen gaan stromen?

Een base swap van BGY naar STN? Dude, ik denk dat je gek gebeld gaat worden!

Heerlijk Italiaans eten, Prosciuto é Melone, Tagliatelle ala contadina, Pizza diavola con Olio picante, Spagheti Aglio/Olio,Tutti vini italiana ultima qualita, Italiaanse vrouwen, bergen, skieen, meren, enz enz enz, vs Slecht weer, dikke engelse vrouwen, en blackpudding, Sheppardpie, en Bangers en Mash. eeeeh wat zou ik ook al weer liever hebben?

Helaas kan ik je niet helpen, anders had ik erg gehoopt de eerste te zijn :)

Groeten

:radar: André :radar:

PS: om nog maar te zwijgen van het feit dat je in 20 tot 30 minuten in de DEHOR kan staan. (zie andere thread over ultieme plaatsing)
 
Ja klopt BGY is ook een hele leuke base!! Leuke collega's!, maar door persoonlijke redenen dus toch Stansted. :D .....maar nog geen PM's gehad. Maar hoop toch echt in April in STN te zitten....

CIAO CIAO
 
Kun je een plaatsje voor me reserveren voor over een jaartje? Ik ben graag de eerste die met je ruilt.
 
Haha, tja wil het toch op kort termijn. Maar BGY is erg aan het groeien, wordt denk ik de komende jaren wel een van de "grotere" bases. Dus moet dan wel lukken.

Ps André op welke base zit jij dan nu?

Ciao
 
Welke base?

Welke base?

Samos,

Op welke base ik zit? Ik zit thuis op de bank, dat is pas kl*ten, het maakt mij niet uit, ik wil op elke Ryanair base wel zitten. Zelfs Cork, of Belfast!

Er komt dan na verloop van tijd vanzelf wel iemand die weggaat van een base als BGY :) En zie hier! Er is er al één :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top