Laagdrukgebied(je)

EGHE 101550Z 29040G61KT 6000 SCT010 10/03 Q0978

EGJJ 101750Z 27039G60KT 5000 HZ FEW018CB BKN030 09/04 Q0979 NOSIG

EGJJ 101802Z 101904 26038G55KT 8000 SCT012CB BKN030 TEMPO 1922 28044G68KT 5000 -SHRA BKN012

RMK / METEOSAT laat op het plaatje van 1500UTC een Low Level wind zien van 125 kts :biertje:
 
Ben vanmiddag in Oxford Naudjuh, even kijken hoe het weer daar is....vrouwtje moet met de Challenger op pad en die hoopt eerlijk gezegd op een dagje vertraging ;)


Was dan ook gelijk even hey komen zeggen :p:. Ik heb die Challenger niet zien vertrekken (zal wel komen doordat ik zo hard heb zitten leren :angel:), of heeft ze echt een dagje vertraging gekregen?

Ga over 2 weken weer naar Nederland, LHR - EIN in een F50, hoop dat ik ook weer eens wat leuks te schudden heb, laatste paar vluchten waren zo smooth als het maar zijn kan,,,, een GA wil ik eigenlijk ook nog wel eens meemaken hehe
 
Vermoeiend hé, iedere keer dat pressure gat van 1.400 voet in- en uit ;)
 
Was dan ook gelijk even hey komen zeggen :p:. Ik heb die Challenger niet zien vertrekken (zal wel komen doordat ik zo hard heb zitten leren :angel:), of heeft ze echt een dagje vertraging gekregen?

Ga over 2 weken weer naar Nederland, LHR - EIN in een F50, hoop dat ik ook weer eens wat leuks te schudden heb, laatste paar vluchten waren zo smooth als het maar zijn kan,,,, een GA wil ik eigenlijk ook nog wel eens meemaken hehe

Ja die Challenger is alsnog vertrokken rond een uurtje of 7...hij werd trouwens net buiten jullie gebouw getowed....ze moeten wel wat doen aan de koffie in 51-50....slappe bak ;)

Over het weer gesproken: ze verwachten hier dat het ergste nog niet geweest is....

groet
 
Ja die Challenger is alsnog vertrokken rond een uurtje of 7...hij werd trouwens net buiten jullie gebouw getowed....ze moeten wel wat doen aan de koffie in 51-50....slappe bak ;)

Over het weer gesproken: ze verwachten hier dat het ergste nog niet geweest is....

groet

Aah oke :p: Ja ik wil eigenlijk nog wel wat mooie crosswind landingen zien...
Wat betreft 51-50, stond die blonde biatch er weer? Als iemand wel niet kan lachen is zij het wel, zou me niks verbazen als ze je koffie express zo vies heeft gemaakt. Wel raar eigenlijk, is toch gewone Starbucks koffie? Ik drink er alleen maar thee haha :p:

De hamburgers wil je er al helemaal niet proberen, behalve als je graag vies voedsel eet.

Het kan natuurlijk ook aan mij liggen dat ze zo onaardig is, maar ik ben soms best aardig hoor. Af en toe
 
Ging vanochtend weg uit Biggin Hill richting Cork in challenger 300.
Takeoff was al redelijk heftig, windshear alerts, etc. idd lage QNH 950
Cork approach idem, landing on 35 wind 290/30G48
Voor ons wel leuk, voor paxen wat minder had er 4 ziek aanboord.

Daarna naar Brussel, collega's namen mijn dienst over en hoorde vanavond van ze dat ook voor hen het een redelijk heftige ride was. Zij konden niet meer terug naar Cork. 4 kisten in de hold voor runway 35, alles uitgeweken naar Dublin.
wind was aangewakker tot 59 knotsen.
 
Hmmm, wat betekent die zwarte vlek, en op welke hoogte is dit?

Misschien kunnen die zeilers die laatst het rekord gebroken hadden om van UK naar NL te zeilen zelf hun eigen rekord breken met deze winden...
 
Back
Top